Hunkemöller
Recensioner från anställda på Hunkemöller

Utvecklande och rolig miljö!

24 maj 2019
En vanliga dag var antigen att öppna butiken städa rent i omklädningsrummen, dammsuga och puta rent butiken så den ser presentabelt. Öppna kassan kolla kundräkningen från igår rapportera in vinsten för gårdagen och öppna butiken. sedan var det att påfylla butiken med varor som saknas eller behöver påfyllas. senare vid dagen kommer en kollega och då arbetar ni som team och växlar med arbetsuppgifterna i kassan och ute på golvet. hjälpte kunden med rätt val och hantering av specialbeställda varor.

vid stängning va det lite av samma ruin som öppning förutom att man räknade kassan för stängning och beräknade antalet kunder för den dagen.

Svåraste delen av jobbet var att hantera butiken själv vid lönedagar eller vid högtider, samt att ta lunch när det går och inte när du vill .

det bästa var att man fick växla mellan arbetsuppgifterna och fick nya spännande kläder som man verkligen tyckte om och det gjorde hela försäljningen mycket behagligt för man trodde själv på produkten!

sedan fanns det en mängd saker som man kunde lära sig internt och kunde klättras upp !
Fördelar
Försäljningsbonus och förmånsrabatter
Nackdelar
dåliga rasttider
Similar reviews
20 april 2020
Själva arbetet är väldigt roligt då man gör många kunder glada med fin service. Dessvärre är kulturen och ledningen väldigt märklig. Jag är väldigt ambitiös och jobbar hårt men fick väldigt lite feedback uppifrån.
29 december 2019
En arbetsplats som tar ens säljarroll och kunskaper till nästa nivå. Små tjänster med dålig lön. Ett jobb man har för att det är roligt och utvecklande men inte hållbart om det är ens enda inkomst.
Finns ingen butik som kan mäta sig med HunkeMöller när man kollar på sälj samt möjlighet till personlig utveckling.
19 november 2019
I våran butik hade vi en jätte fin sammanhållning, alla kollegor trivdes jättebra med varandra. Det som är bra med företaget är att man har goda utvecklingsmöjligheter och man lär sig mycket om service och nyckeltal osv. Så det är en bra arbetsplats att lära sig mycket saker på. Nackdelen är att man får väldigt dåligt betalt, för vanliga anställda är det okej, men för de som har mer ansvar eller försöker klättra uppåt inom företaget så är lönen värdelös
Verifierad profil
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Hunkemöller. Vår community är redo att svara.
3,1
2,9