Hunkemöller
Recensioner från anställda på Hunkemöller

Produktiv och rolig arbetsmiljö

19 november 2019
I våran butik hade vi en jätte fin sammanhållning, alla kollegor trivdes jättebra med varandra. Det som är bra med företaget är att man har goda utvecklingsmöjligheter och man lär sig mycket om service och nyckeltal osv. Så det är en bra arbetsplats att lära sig mycket saker på. Nackdelen är att man får väldigt dåligt betalt, för vanliga anställda är det okej, men för de som har mer ansvar eller försöker klättra uppåt inom företaget så är lönen värdelös
20 april 2020
Butikschef (Tidigare anställd) - Göteborg
Själva arbetet är väldigt roligt då man gör många kunder glada med fin service. Dessvärre är kulturen och ledningen väldigt märklig. Jag är väldigt ambitiös och jobbar hårt men fick väldigt lite feedback uppifrån.
20 maj 2014
Hunkemöller butikschef (Nuvarande anställd) - Göteborg, O
Det viktigast för mig som medarbetare och ledare är
-Leverera de gemensamma uppsatta målen

-Vara en förebild för andra

-Ha roligt på jobbet

-Behandla andra så som jag själv vill blir

behandlad

- resultat i kundservice, samt nå uppsatta försäljningsmål.

-Jag vet vad det innebär att bevara företagets starka varumärke, värderingar och målsättningar.
29 december 2019
SÄLJARE (Tidigare anställd) - Örebro
En arbetsplats som tar ens säljarroll och kunskaper till nästa nivå. Små tjänster med dålig lön. Ett jobb man har för att det är roligt och utvecklande men inte hållbart om det är ens enda inkomst.
Finns ingen butik som kan mäta sig med HunkeMöller när man kollar på sälj samt möjlighet till personlig utveckling.