Hunkemöller recensioner av medarbetare

Hittade 4 recensioner som matchade sökningen Se alla 178 recensionerna
Sortera efter: Hjälpsamhet | Betyg | Datum
Arbetsplatskultur
Utvecklande och rolig miljö!
Butikssäljare (Tidigare anställd) –  Solna24 maj 2019
En vanliga dag var antigen att öppna butiken städa rent i omklädningsrummen, dammsuga och puta rent butiken så den ser presentabelt. Öppna kassan kolla kundräkningen från igår rapportera in vinsten för gårdagen och öppna butiken. sedan var det att påfylla butiken med varor som saknas eller behöver påfyllas. senare vid dagen kommer en kollega och då arbetar ni som team och växlar med arbetsuppgifterna i kassan och ute på golvet. hjälpte kunden med rätt val och hantering av specialbeställda varor.

vid stängning va det lite av samma ruin som öppning förutom att man räknade kassan för stängning och beräknade antalet kunder för den dagen.

Svåraste delen av jobbet var att hantera butiken själv vid lönedagar eller vid högtider, samt att ta lunch när det går och inte när du vill .

det bästa var att man fick växla mellan arbetsuppgifterna och fick nya spännande kläder som man verkligen tyckte om och det gjorde hela försäljningen mycket behagligt för man trodde själv på produkten!

sedan fanns det en mängd saker som man kunde lära sig internt och kunde klättras upp !
Fördelar
Försäljningsbonus och förmånsrabatter
Nackdelar
dåliga rasttider
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 8Nej 1Rapportera
Rolig arbetsmiljö
Extrapersonal som säljare i underklädesbutiken (Tidigare anställd) –  Täby kommun7 november 2017
Vi va endast tjejer bland massa snygga underkläder så roligt att jobba med kunder sm kom in och ville köpa till sig själva eller sina partner
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 9Nej 3Rapportera
Arbetsplatskultur
Genom mina ledaregenskaper samt flera års erfarenhet inom försäljning kommer jag att nå upp till de mål och resultat som förväntas av mig
Hunkemöller butikschef (Nuvarande anställd) –  Göteborg, O20 maj 2014
Det viktigast för mig som medarbetare och ledare är
-Leverera de gemensamma uppsatta målen
-Vara en förebild för andra
-Ha roligt på jobbet
-Behandla andra så som jag själv vill blir
behandlad
- resultat i kundservice, samt nå uppsatta försäljningsmål.
-Jag vet vad det innebär att bevara företagets starka varumärke, värderingar och målsättningar.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 2Nej 18Rapportera

Se fler Hunkemöller recensioner

Ianspråktagen profil

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Hunkemöller. Vår community är redo att svara.

Ställ en fråga

3,2