Humana AB

Recensioner från anställda på Humana AB i Malmö

Job is like all P.A jobs, but in office in Malmö work very not competent people, so you will always have some mistake in your salary specification, when you want to use your vacation etc. so you always need to be awake and can not trust them. They will also try to steal money from you, so be careful about how high is your salary and especially money that you got for vacation. I do not reccommend to work there. There are great companies for P.A. where you would not have headaches.
En typisk dag är att Jag hjälper min kund med det Han inte kan, så som klä sig och köra rullstol. är på olika besök som t.e.x. kurator, sjukgymnast och sjukhus besök. Jag har lärt mig att vara tålmodig och lyhörd på vad min kund vill och inte vill. Är mycket nöjd med Humana som ledning de lyssnar och är hjälpsamma. Arbetsplatskulturen var inga problem normal i min mening. Det svåraste med detta jobb är att inte göra för mycket utan låta kunden göra så mycket den orkar och kan. Det bästa med detta jobb är att få hjälpa och få vara med person i sin resa genom livet som sjuk.
Fördelar
Att få se så mycket nytt
Nackdelar
Kan vara spykiskt påfrästande
Lugn arbetsdag, ingen stress, bra arbetskollegor. Älskar att jobba som personlig assistent!