Humana AB

Recensioner från anställda på Humana AB i Göteborg

Den här företaget är bra Jag är arbetslös på grund av detta virus.
Trivs mycket bra och allt känns verkligen tryggt på alla plan. Det finns allt någon där om man har frågor och även andra problem.
Fördelar
Bra personal
Nackdelar
Mycket övertid
Det är kul att jobba som personlig assistent för Humana Assistans på de arbetsplatser jag har jobbat, eftersom det innebär att man får göra olika saker från gång till gång när man som jag jobbar i polen. En del kunder skall ibland ut på någon resa och utflykt, vilket ökar kunskapskällan för assistenterna, eftersom man behöver lära sig något nytt varje gång. Man har hela tiden något nytt att lära sig som personlig assistent i förhållandet till kunden och hans behov, och hur man skall förhålla sig till olika områden. Att förbättra sig som personlig assistent gör att man hela tiden utvecklas och får ut mer av jobbet.
Kom till jobbet och fick en överlämning ifrån personalen som skulle lämna. Jobbade ut efter överlämningen.
jag jobbade från månadg till fredag varje dag och det var min dotter,och varannan lördag och söndag var jag ledig, min arbetskollega var min man som vil jobbade med varandera, finnas inga svåregheter med deaa för att det är min dotter och hon är snäll
Jag trivdes väldigt bra på arbetsplatsen och skulle gärna vilja arbeta här igen! Gärna på dagen då det förra jobbet här var på natten.