Humana AB

Recensioner från anställda på Humana AB i Gävle

Humana är ett nystartat vård och omsorgsboende med aktiviteter som prioritering. har varit med att i hela processen med uppstart. Vill och är mycket mån om kunder/patienter som alltid är prio ett. söker nytt arbete då jag känner att jag vill prova något nytt för att jag känner att mitt uppdrag som aktivitetsansvarig inte riktigt uppfyller mitt uppdrag. Då jag vill ha kontroll och ordning och reda samtidig är jag mycket spontan och flexibel.
Att jobba på Humana Hemtjänst var många gånger frustrerande för mig då jag la personlig vikt i att alla brukare skulle få den tjänsten som de betalar för och förtjänar. I många fall fick man ta sig runt halva stan för att komma åt nycklar till respektive brukare inom den korta tidsramen som planeringen var lagd.
Stressig & ombytlig arbetsplats, nya riktlinjer hela tiden som måste ändras & bytas ut. I slutänden handlar det bara om pengar, och inte om hur kunder eller personal mår. Ny enhetschef minst 2 ggr om året. En arbetsplats jag efter 15 år inte längre kunde stödja.