Recensioner från anställda på HSB

Rolig arbete

16 augusti 2019
Jag bruka jobba 8 timmar. Jag lärde mig hur man klipper gräs och odlar. Det var en bra och snäll ledare. Vi arbetade på olika parker. Den jobbigaste delen av jobbet var att plocka upp skräp. Den bästa delen av jobbet var att blåsa.
5 april 2018
kundbemötande och samarbete mellan mina kollegor (Tidigare anställd) - Örebro
Fastighetsskötsel är nog ett av de svåraste yrken jag har arbetat med så respekt till de som arbetar med det. Vissa dagar kändes ett 8 timmars pass som år men samtidigt var det en givande och lärorik arbetsmiljö. Jag fick lära mig mycket som jag kommer ta vidare med mig i livet som till exempel ansvarstagande och tålamod.
4 augusti 2020
vaktmästare (Tidigare anställd) - södra sandby
Hade provanställning i 5 månader på hsb lund, fullständigt dyssfunktionell arbetsplats.!! Tackade nej till fast anställning sista veckan. Arbetsledaren började ringa en halvtimme innan arbetets början och skrika att maskinerna skulle vara igång. Samtliga maskiner var sönder och undanställda varje gång jag påpekade något var sönder fick jag frågan av arbetsledaren varför jag hade haft sönder den. Droppen var när jag skulle upp i en bomlift fastän det blåste över 12,5 sekundmeter
Fördelar
Nackdelar
Arbetsledningen
21 juni 2020
Praktik (Tidigare anställd) - Töreboda
Bra kollegor men jävigt otydligt vad man ska göra på jobbet.
Fördelar
Bra kollegor
Nackdelar
Dåligt betalt