HORNBACH

Recensioner från anställda som Butiksmedarbetare på HORNBACH

Ett jobb lika bra som nåt annat
Hornbach är en stor koncern och är man ute efter att göra förändringar eller klättra i karriärstegen så kanske inte detta är rätt ställe. Gillar du däremot att jobba, ha kundkontakt, är serviceminded och vill bara ”göra jobbet” så är Hornbach ett bra ställe😊 Man lär sig mycket om man bara är öppen för det och man lär känna många typer av människor i fikarummet👍😁
En bra och trevlig arbetsplats
Goda kollegor och bra chefer iallafall i Malmö området där jag har jobbat tidigare på sommar vikariat en gång i tiden .

Med Vänliga Hälsningar

Michel Bodin
Fördelar
Ett ställe man lätt skall jobba på
Nackdelar
Finns inga nackdelar bara fördelar
Ett jobb i butik.
Ett servicejobb med allt vad det innebär. Majoriteten av kunderna är härligt folk och roliga att jobba med, det samma gäller kollegorna. Som det syns i tidigare recensioner så har även de som är missnöjda fått komma till tals (inte mer än rätt) men jag tycker att det ger en ganska snedvriden bild av hornbach som arbetsplats.

Servicebranchen är inte för alla. Man jobbar ju bl a kvällar och helger, butiken har öppet 13 h om dygnet på vardagar och 9h lördagar och söndagar, så konstigt vore väl annars? Men man får ju faktiskt betalt därefter.. Det ställs höga men absolut inte orimliga krav på dig som anställd. Jag är väl inte supernöjd med allt och visst finns det room for improvement men anser du dig en någorlunda flexibel, vuxen människa med bra arbetsmoral så ser jag ingen anledning till att du inte skulle trivas och utvecklas på Hornbach.
Fördelar
Kunder och kollegor
Nackdelar
Aningen omodernt.
Produktiv och framåtanda.
Lär mig alltid massa saker och tar in information.
Plockade upp varor i hyllorna levererade varor till kunder i lastbil då och då. Hjälpte till allmänt var det behövdes.
Verifierad profil
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos HORNBACH. Vår community är redo att svara.
3,2
2,9