HomeMaid AB
Recensioner från anställda på HomeMaid AB

bra arbetsmiljö och fin plats

29 september 2015
jag lärt mig mycket det var försa gång jag började jobba i sverige men det var jäätebra och rolig plat där jag fick jobb
Fördelar
gratis frukt och kaffe
Nackdelar
ingen
19 juli 2016
Städerska (Nuvarande anställd) - Gävle
Alla dagar varierar från privatstäd till flyttstäd eller fönsterputs. Jobbar olika tider alla dagar men börjar oftast alltid på kontoret vid 07.20. Jag har lärt mig att städa "så som man ska städa", tidsrapportera, samarbeta, lägga upp städningen så man hinner klart på den tiden man har, jobba under "tidspress". Har hur goa kollegor som helst och trivs jätte bra med dom. Det svåraste är väl egentligen att leverera fullt ut och göra kunderna nöjda med städningen, vilket jag har lärt mig efter några månaders jobb, att kunna uppfylla kraven för hur vi ska leverera. Det bästa är väl sammanhållningen jag har med mina kollegor och att vi hjälper varandra om det är något man inte kan eller inte förstår.
15 juli 2019
Serviceassistent (Tidigare anställd) - Falun
Fritt arbete under eget ansvar. Lärt mig mycket om hur människor bor. Ledningen är rätt Ok Kulturen på arbetsplatsen är bra.
7 april 2020
Serviceassistent (Tidigare anställd) - Halmstad
Jobbet är ok, men du får inte betalt för körningen av din egna bil emellan eller till kunderna. Om vi säger så här du på ett lägger ut 2000kr i bensinpengar i månanden och vid en anställning på homemaid och körning av egen bil så får du lägga ut på bensin 4500-5000kr i månanden. Du får slita röven av dig och göra riktigt äckliga jobb och väldigt dåligt betalt, man är så underbetalt
Fördelar
Ingenting faktiskt
Nackdelar
Man får inte betalt för körningen mellan kunderna
  1. bra arbetsmiljö och fin plats