Hemrex AB
Recensioner från anställda på Hemrex AB

Fungerade med brister

16 augusti 2018
Jag upplevde min tid på Hemrex helt okej. De arbetsuppgifter jag hade var städning, men man kunde även jobba i trädgård och som flytthjälp. Jag upplevde företaget ganska oklart ibland då de erbjöd barnpassning och agera jultomte på julafton etc. Kommunikationen mellan mig och min arbetsgivare var helt okej, men upplevde att all personal på Hemrexkontoret var väldigt stressade och det skedde ofta missuppfattningar eller utebliven information. De tog in många sommarjobbare och mina kollegor byttes ofta ut, mycket ansvar kom på mig som arbetat på samma ställe under en längre period då jag fick berätta och visa hur allting skulle gå till. För övrigt är jag nöjd med min tid på Hemrex, det var min första anställning och jag fick bra kontakt med min arbetsgivare som respekterade mina dåvarande psykiska besvär om eventuellt kunde förhindra mitt arbete.
Fördelar
Inget svårt arbete, trevliga kollegor
11 juli 2019
Trädgårdsmästare (Tidigare anställd) - Kristianstad
Oplanerat arbete gällande stöd från chefer, dem förvänta sig att man jobbar självständigt och har ingen att vända sig till närman behöver hjälp. Man för sina jobb i appen och kör dit och utför jobbet. Dålig kommunikation när det gäller jobb, bara liten info i appen. Dåligt betalt, bara för den tiden man jobbar, räknas genom appen också, när man börjar och när man slutar jobba. Företaget vill tjäna snabba pengar, har ingen hänsyn till varken kunder eller anställda. Om man jobbar som städare, måsteman använda sin egen bil och redovisa senare i deklaration. (Dåligt) Bättre att ni hittar ett annat företag.
Fördelar