Helsingborgs stad

Recensioner från anställda som Undersköterska på Helsingborgs stad

Undersköterska8 recensioner

Hittade 8 recensioner som matchade sökningenVisa alla 45 recensioner

Förändringar

På arbetsplatsen har cheferna slutat och vi fått nya 2 gånger under 2 år. Gör det lite svårt att lära känna dem.

Fördelar

Nytänk

Nackdelar

Längre tid att känna sig trygg

Underbart arbeta när man gillar att arbeta med människor

Att arbeta med människor är underbart när man kan hjälpa de och finnas där för stöttning.

Intressant arbete

Jobbar som undersköterska i hemvården. Detta jobbet är fritt och bra. Jag arbetar med människor i hemmet som känns bra. Trivs att arbeta med äldre.

Fördelar

Bra kollegor

Nackdelar

Arbetstiderna

Omväxlande arbete

Roligt och betydelsefullt att arbeta som undersköterska i Helsingborg. En stad som hela tiden utvecklas.

Bra,

Mycket bra uppdragsgivare, goda förmåner & friskvårdsbidrag. Lyhörda & försöker tillgodose de önskemål man har som anställd. Roligt arbete inom Lss. Utbildar personal efter de behov av kunskaper som behövs för den arbetsplats som man arbetar på. Mottagliga för förslag & ger anställd bra feedback

Trygghet

Trygghet, utbildad personal. Hjälp på nära håll. Mer personal.

Fördelar

Gratis arbetskläder, friskvård

Nackdelar

Ings

bra arbetsmijo ger bra jobb

Att ska arbeta detta linjen måste man ha mycket tålamod. tar initiativ, kreativ, respekt på alla bra kollegor ger mer energi. har lärt om symtomen och lite sjukdomar. måste bara upmersamt

Mycket lärande och mycket som inte borde gjorts

Detta var ett sommarvikariat som jag gärna gör på nytt inom Helsingborgs Stad men gärna på annat boende också.En typisk arbetsdag började med att göra vid frukost till vårdtagarna och väcka dom runt vid halv åtta tiden på morgonen. Därefter togs den dagliga hygienrutinen vid etc.Här fick jag kunskap om hur man byter en kateterpåse och fick använda stålift vilket jag inte gjort innan.De flesta jag jobbade med var bra och duktiga och som lät mig som jag ville men ändå följa principerna på boendet.Bästa delen med jobbet var självklart vårdtagarna.Fick hyfsad kontakt med gruppledaren som jag även fick anförtro mig till med vissa uppgifter.Sämsta delen var att dom trodde man kunde allt om vårdtagarna på bara 1-2 veckor,det kan ingen veta.

Nackdelar

kommunen uppfyller inte allt som dom lovar utåt.

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Helsingborgs stad. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

Recensioner av Helsingborgs stad efter plats

Läs mer om Helsingborgs stad på populära orter

• Helsingborgs stad
  • Undersköterska