Hedin Bil

Hedin Bil – recensioner om Ledarskap

Vår platschef var den bästa och snällaste som finns.
Alltså jag hat inte jobbat där jättelänge så jag kan bara svara på några frågor. - Typisk arbetsdag är att man kommer till jobbet, byter om och börjar ta in första bilen och jobba med sitt tempo. - Jag har lärt mig hur man hanterar stress när man måste jobba med många bilar samtidigt samt hur bilmekaniker gör service, undersöker fel osv på bilen. - Svåraste delen är att hinna med alla bilar under en dag om man har fastnat på en - Det bästa med delen är att möta nya människor och arbeta runt bilar.för länge.
Det var bra. Bra chef. Lagom tempo. Bra arbetsuppgifter.
Extremt okunnig ledning som kör över anställda och säger upp folk till höger l vänster
Nackdelar
Osäkert
Inget bra företag Behandlar personal som slit och släng
Bra arbetsplats men trevliga arbetskollegor och den bästa chefen jag har haft men dålig lön med tanke på jobbet man gör sen är det ett snålt företag
Fördelar
BRA chef
Nackdelar
lönen
Jag har lärt mig otroligt mycket om andra bilar och att jag kan nu sälja taxin Ledningen är bra Bästa delen av mitt jobb är människor , man träffar så många olika männinskor
Ett stort företag som lyckas hålla det på en bra nivå i alla verkstäder med bra chefer och kunnig personal.
Fördelar
Hobbykvällar, bra utbildningsmöjligheter
Önskar att det tar mer ansvar över elever som komer ut i praktik men också de som har fått jobb efter skolan De borde ha bättre koll på sina anställda mer organiserad Men anars har det varit kull att vara där
Fördelar
man lär sig och utveklar sig
Nackdelar
borde ha mer fördel att koma in i arbetslivet
Hedin bil var en utmärkt plats för den som älskar att sälja då företaget är stort och välmående och kunder alltid finns. Jag startade här med försäljning av begbilar i alla prisklasser och där låg allt fokus på att sälja så mycket som möjligt varje månad. Jag arbetade mig till en plats som ansvarig för Chevrolet och sedan också som säljare för Mercedes AMG. Kollegor och sammanhållning mellan sälj och verkstad för exempel är fantastiskt bra men tyvärr så är ledningen svårare att ha att göra med då man jobbar väldigt konservativt med tydlig hierarki. Den svåraste delen av jobbet var när man inte sålde bil, det tog hårt på en och man fick jobba mycket mentalt.
Se fler recensioner av Hedin Bil