Hedemora kommun

Recensioner från anställda på Hedemora kommun

Bra personal och chefer trevliga vårdtagare trevlig miljö
Bra arbete men tråkigt med personalfrågan. Pratas mycket bakom ryggen och lite med dom berörda
Hade jätte bra arbetsmiljö samt kollegor som var mycket hjälpsamma
Fördelar
Grattis luncher
Nackdelar
Ingen nackdelar
Det var det roligaste jobb jag nånsin haft. Det var oerhört tillfredsställande när jag kände att jag lyckats bra med att förklara och demonstrera ett moment (t ex tryck i fysik), och likaså att möta intresserade och glada elever. Det fanns dagar när jag var arg och upprörd när jag åkte hem, men det var betydligt vanligare att jag var glad. Kollegorna var väldigt trevliga och de flesta eleverna också. Det som var svårt ibland var att få vissa elevgrupper att jobba, framför allt i allmän matte. Det är förstås så längesen nu att det knappast säger nånting om förhållanden idag,
att man såg hur andra gör mot gamla människor var absolut inte så att alla var trevliga och hjälpsama mot kundetn. mycket. att alla inte är så snälla och trevliga mot gamla människor som behövde hjälp med sin dagliga behov... att vara trevlig och finnas där oavsett om kunden är trevligt eller otrevligt om den har en bra dag eller en dåligt dag. japp bestämda arbetsuppgifter varje dag. både bra och dåliga. var att lära sig och hjälpa andra med deras dagliga behov. att man lätde sig och hjälpa andra med dagliga behov och att man märkte att man själv blir gammal en varker dag och hamnar där.
Fördelar
ett vettig jobb
Nackdelar
otrevliga arbetskollegor
Ett arbete där man ansvarar själva för att arbetet bedrivs på ett bra sätt både för personen man ska assistera och personalen som arbetar där även en skyddande attityd till omgivningen.
Antingen jobbar jag dag el kväll,samarbete.Trevliga kollegor,bra chefer. Finns inget som jag anser vara svårt,då får man hjälpas åt att lösa det. Gemenskapen med kollegor och boende. Har inte något negativt att säga.