Recensioner från anställda på Höganäs kommun

Sortera efter: Hjälpsamhet | Betyg | Datum
rolig arbetsmiljö
Ekonimibiträde, Nuvarande timanställd (Nuvarande anställd) –  Höganäs23 april 2017
Mycket bra arbetsmiljö. Jag har lärt mig mycket från mina snälla arbetskollegor. det kan var hektiskt ibland men det hör till jobbet.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 2Nej 1Rapportera
Arbetsplatskultur
Fritt arbete med många olika arbetsuppgifter
Anläggningsarbetare (Nuvarande anställd) –  Höganäs29 mars 2016
Skötsel av grönytor,parker och hårdgjorda ytor.
Skötsel av utemiljön på skolor och äldreboende.
Anläggning av nya lekplatser.
Montering och iläggning och upptagning av badbryggor,badtrappor,badstegar
Fördelar
fritt jobb
Nackdelar
Ingen större utvecklingsmöjligheter
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 4NejRapportera
En framåt kommun
Ekonom/Controller (Nuvarande anställd) –  Juni, Y3 juni 2014
Höganäs kommun är en mycket trevlig och drivande kommun som jag trivs mycket bra i. Det finns en ambition och medmänsklighet som harmoniserar väl och det gör det lätt att trivas!

Under min tid som förvaltningsekonom har jag fått med ekonomen i ledningsgruppen och på så vis skapat en tydligare ekonomisk struktur. Arbetet innebär många kontakter med chefer och ledare och det är genom detta samarbete som arbetet går framåt.

Jag har vart tvungen att sätta mig in i de olika verksamheterna och deras specifika förutsättningar för att kunna lägga så realistiska detaljbudgetar som möjligt, det underlättar också uppföljning och redovisning genom att cheferna är insatta.

De områden jag utvecklats mest inom är informellt ledarskap och kommunikation. Att arbeta med detaljbudget för olika verksamheter har också krävt nogranhet och uppfattning om olika förutsättningar.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 4Nej 5Rapportera
Verifiera denna företagssida

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Höganäs kommun. Vår community är redo att svara.

Ställ en fråga

Höganäs kommun recensioner per plats