Grant Thornton

Recensioner från anställda på Grant Thornton

Produktiv och rolig arbetsmöljGrant Thornton Sweden AB is a limited liability company (“aktiebolag”) incorporated in Sweden with registered number 556356-9382. Grant Thornton Sweden AB is a member firm of Grant Thornton International Ltd (GTIL). GTIL and the member firms are not a worldwide partnership. Services are delivered by the member firms. GTIL and its member firms are not agents of, and do not obligate, one another and are not liable for one another’s acts or omissions. Please see www.grantthornton.se and www.GrantThornton.global for further details.
Företag med mycket generösa förmåner, mycket bra arbetskamrater
Mycket bra arbetsplats ledarskap stämning mm Högt i tak Bra möjligheter att påverka Positiv stämning Mest erfarenhet av skatteavdelningen mycket bra ledare /skattechef
Incident hantering, möte, arbete inom pågående projekt, mycket genomgång av arkitektur och skapa förslag för att förbättra våra IT tjänster. Under min tid på Grant Thornton har jag skapat mig stor erfarenhet av drift och förvaltning av tekniska miljöer samt system, jag har även haft möjlighet att ta olika roller som projektledare, gruppchef och arkitekt. Mina kollegor är väldigt bra och lätt att arbeta med, det fungerar bra och vi lyckas leverera till en acceptabel nivå. Ibland är det svårt att strukturera IT verksamheten och implementera förändringar för att styra upp tjänsterna och kravställa linjeverksamhet för att leva upp till förväntningar. Vi har roligt tillsammans samt har roliga utmaningar framför oss och en förändringsarbete som går mot digitalisering.
Fördelar
Mycket bra förmåner, centralt kontor, flexibla arbetstider.
Nackdelar
Tiden räcker inte till för att leverera allt som behövs
Se fler recensioner av Grant Thornton