Gislaveds Kommun
Recensioner från anställda på Gislaveds Kommun

Produktiv och roligt arbetsmiljö

23 november 2019
Jag har lärt mig mycket från att praktisera på Feriekul Foto/Tidning. Bemötande med människor men också hur man ska kommunicera med medarbetare för att komma fram till en lösning.
19 mars 2019
Städare/Lokalvårdare (Tidigare anställd) - Gislaved
En typisk arbetsdag där jag arbetade var: börja klockan 7 och jobba fram till klockan 9. Frukost i en halvtimme sedan arbeta fram till klockan 12. Lunch i en halvtimme sedan arbeta till klockan 16. Detta är en välldigt väll strukturerad arbetsplats med en bra chef och trevliga kollegor. Den svåraste delen av jobbet var min allergi mot pollen. Det bästa med jobbet var att man fick ha det välldigt fritt så länge man fick jobbet gjort.
Fördelar
Rolig arbetsplats
Nackdelar
Låg lön
4 januari 2019
Undersköterska (Tidigare anställd) - Gislaved
Har haft det bra på Gislaveds kommun och trivts bra med både jobb och boende. Har fått en massa erfarenhet och lärt mig mycket.
11 augusti 2017
Områdeschef (Nuvarande anställd) - Gislaved
Utvecklande arbetsuppgifter, det man gör syns och märks och samarbete i många intressanta och spännande förvaltningsövergripande grupper. Dock undermålig arbetsmiljö för mellanchefer. Ständig spygalla från allmänheten är vardagsmat och förväntas ingå i chefens jobb.
  1. Produktiv och roligt arbetsmiljö