Frösunda

Recensioner från anställda på Frösunda

Bra arbetsmiljö

Jätte bra kontakt med bemanning, schema wnligt önsķemål,men ibland brist på personalen...

Arbetsmiljön

Jag jobbade där och jag trivdes med alla omkring mig rekommendera alla som söker ditt kommer inte ångra er Trevligt roligt arbetsmiljö

Dålig atetyd pratar skiti om allt och alla outbildad chef

Chef förstör hella hanveden otrevliga och står inte för det dom säger till anhöriga ingen uppskattning till personalen jobba inte där fruktansvärt att det får vara öppet

Fördelar

Arbetskamrater

Nackdelar

Ledningen

Började okej men slutade i katastrof

Min dåvarande chef Karin Johansson var fantastisk men företaget är tyvärr oseriöst. Det handlar så mycket mer om vinst än pengar. De sliter ut chefer som förväntas vara standby 24/7 och är de inte det får man gå. Dåliga villkor som leder till höga sjuktal.

Fördelar

Nej

Trygghet,engagemang,bra chefer...

Man arbetar enligt sina tider,sitt schema..Det är individuellt,beroende på dig ,på vad du kan ,vilka erfarenheter du har,på din förmåga att jobba med olika samt hos olika kunder..kemin ....empatisk förmåga....i alla fall Frösunda är ett tryggt företag och de har två bästa chefer som Hicham och Boris....de är bäst.

Märklig, ingen sympati för dina anställda

Arbeta med lift ensam, ofta att nästa assistent inte dök upp när vi skulle ha skiftbyte, dålig lön, tuffts arbetspass, slitsamt för kroppen, inga utbildningar och dålig chefs uppfattning!

Fördelar

Nackdelar

Inga utbildningar

stimulerade och roligt arbete

en typisk arbetsdag är att kunden jag arbetar för ger mig ett lugn och får mig att må bra. de har verkligen sett till att jag har hamnat hos rätt kund. ledningen är mycket hjälpsam och är bra att prata med. den svåraste delen av jobbet är att säga rätt ord i meningarna för att det inte ska bli fel i kundens vardag. den bästa delen av jobbet är att kunden ger så mycket tillbaka så att det nästan inte känns som ett jobb utan man istället är som en vän till kunden.

Fördelar

friskvård

Nackdelar

har inte hittat några nackdelar

Under all kritik

Dålig kultur, rädd organisation, ingen struktur och obefintligt ledarskap där alla chefer sade upp sig.

Fördelar

Friskvård som alla andea företag

Nackdelar

Ingen struktur, allt baserades på att vinna upphandlingar i kommuner

Fin utsikt

Trevligt när man väl får något jobb,har inte fått något sedan maj

Fördelar

Nära

Nackdelar

Inga jobb

Ansvarstagande

Bra ledarskap och härliga arbetskamrater! Underbar vårdtagare och trevliga anhöriga.

Fördelar

Samarbete

Lärorik och givande arbetsplats.

Jag fick en väldigt noggrann och utförlig handledning under introduktionen den första veckan. Arbetsgivaren har varit uppmuntrande och stödjande.Jobbet har varit väldigt lärorikt där jag har fått lära mig mycket om hur man bemöter en brukare som har autism och intellektuell funktionsnedsättning.

Fördelar

Uppmuntrande arbetsgivare

Nackdelar

Det finns inga nackdelar.

trevliga arbetskamrater

trevliga arbetskamrater bra enhets chef men det va inte tillräckligt :(

Jag vet inte

Jag förstår inte frågan.det därför inte kan förklara det.

Fördelar

Ej vet

Nackdelar

Ej vet

Ett bra jobb

Jag älskade verkligen att jobba åt Frösunda, men jag tycker det är roligare att jobba inom äldreomsorgen.

trevligt

trevligt hjälpa andra. lära sig nya saker. snabbt tempo

Dåligt arbetsklimat

Ett företag som utnyttjar sina anställda och med mycket dåligt ledarskap

Fördelar

Nackdelar

Många

Riktigt dålig arbetsgivare

Chef som inte hade kunskaper om den målgrupp vi tog hand om. Chef som mobbade personal.

Jag tycker om Frösunda

Personalen är jätte snälla och bra aktiviteter till personer med handikapp ❤🌹

Utmärkt arbetsmiljö.😊

Bra relation med arbetskamrater, utmärkt arbetsmiljö. Har bra minne om Frösunda Hanveden. Med chefen för år 2017, bemanning...och arbetsmarknad.

Undersköterska

Det va värsta arbetsgivare ha haft.. Värsta verksamhet Chef Lina Lindqvist

Håll er borta!

Skulle inte rekommendera någon att arbeta på Frösunda. Otrolig syndabocksmentalitet och ledningen är bara fruktansvärd! Har inget gott att säga om detta företag och dess ledning efter en tid som mellanchef.

Fördelar

God likviditet

Nackdelar

Fruktansvärd företagskultur

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Frösunda. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

3.5

• Frösunda