Fortum

Recensioner från anställda på Fortum

Hittade 5 recensioner som matchade sökningenVisa alla 11 recensioner

Väldigt bra ledarskap och sammanhållning

Bra chefer, väldigt varm, avslappnad och familjär stämning på arbetsplatsen. Alla kände sig sedda och delaktiga

Omotiverande chefer, brutna löften.

Sämre morgonmöten får man leta efter. Kommer du in taggad på morgonen och det är uppstartsmöte lär du garanterat vilja gå hem och lägga dig efteråt. Nedlåtande, opedagogisk och tråkigt.

Fördelar

Surfplatta

Nackdelar

Stå för jobbresor själv

Interesting company

Flexible work schedule. Great co-workers and management. Generous vacation and pension benefits. Strong advocate for renewable power production. Innovative.

Min arbetsdag

Man försöker att vara trevlig, glad och positiv för att kunna ge bra resultat på sitt arbete. Jag har lärt mig att vara lugn, tålmodig och övertygande för mina kunder. Jag leder samtalet med mina kunder och försöker att svara på frågorna på ett övertygande sätt. Jag har bra relation med mina kollegor och undviker konflikt situationer för att hålla min arbetsdag lugn och bra. Den svåraste delen av arbetet att kunden blir missnöjd med mitt arbete. Den bästa delen av arbetet är att göra min kund glad och nöjd.

Fördelar

Gratis kaffe och frukt

Nackdelar

För lite lön

Lärorik arbetsmiljö med varierande arbetsuppgifter

Jag började som praktikant på Fortum direkt efter mina studier och kunde inte ha fått en bättre introduktion till arbetslivet. Tack vare hjälpsamma kollegor och en arbetsmiljö där det ständigt händer saker så har jag fått lära mig otroligt mycket. Jag har även fått dela med mig av mina kunskaper.

Fördelar

trevliga kollegor, friskhälsovård

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Fortum. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

4.1

Fortum recensioner per plats