Foot Locker

Recensioner från anställda på Foot Locker

Det var kul och lärorikt att jobba här, denna arbetsplatsen har jag lärt mig mest kring hur andra människor fungerar och hur man ska ge den bästa approach till kunden
Fördelar
Bonus i sälj
Nackdelar
Fel musik i butiken
Ständig stress och väldigt lite uppskattning är helhetsintrycket på Foot Locker.
Ständiga fel i lönekuvertet och 17-20 åringar utan erfarenhet prioriteras före all personal över 25 som arbetat flera år i butik.
En typisk arbetsdag för mig var att hjälpa kunder med att välja skor/kläder, jobba i lagret med att flytta olika lådor och då och då jobba i kassan. den bästa delen av jobbet var att alltid hjälpa till och göra kunderna nöjda, det jag lärde mig mest var mitt bemöttande mot kunder och hur jag ska hantera situationen när en kund behöver hjälp
Roligt att jobba men ingen chans till egen utveckling
una empresa donde los compañeros se ayudan uno al otro compañerismo siempre y un habiente agradable
Fördelar
sin seguro medico
Nackdelar
no hay descanso para cafe
Mina erfarenheter kombinerat med min vilja att alltid lära mig mer samt få nya erfarenheter har skapat en social förmåga hos mig som jag ser som en av mina bästa styrkor. Jag trivs både i att samarbeta med andra människor och är trygg i att prata med folk jag inte nödvändigtvis känner. Dessutom gillar jag att ta ledarrollen och att arbeta i ett högt tempo.
Jag är den ansvarsfulle och drivna personen ni söker till denna tjänst. Jag hoppas på att ni har fått en tydlig bild över vem jag är och att min bakgrund tillsammans med mitt intresse för utveckling gör mig till en intressant kandidat.
Socialt och omväxlande att träffa mycket folk. Min första arbetslivserfarenhet .
Fördelar
Socialt
Kom fram till jobbet, satt på mig arbetskläder och började med att städa affären 1 timme innan det öppnades, blev sedan tvungen att diska en gång också. Sedan när affären hade öppnats lärde jag mig att vika ihop kläder och ställa de i ordning, och sedan stämpla fast alarm på skor samt kläder. Lärde mig relativt mycket, det var efter allt mitt första arbetserfarenhet.
Fördelar
Långa lunch raster
Se fler recensioner av Foot Locker
Verifierad profil
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Foot Locker. Vår community är redo att svara.
3,9
Baserat på 7 282 omdömen