Flying Tiger Copenhagen
Recensioner från anställda på Flying Tiger Copenhagen

You are not allowed to have an opinion

24 november 2018
At first it was a fun environment to be in but it has become more strict ruling from HQ. The district managers gets fired or quit often so there is no good leadership.
As staff or store manager you are not allowed to have your own opinion if it's not what HQ agrees with.

Very few chances to advance within the company so really no future even if you stay for years. Disappointed at this what this company has become.
Fördelar
Creative merchandise
Nackdelar
Stress
Similar reviews
29 augusti 2018
Same role
Butikschef (Tidigare anställd) - Borlänge kommun
Min arbetsdag består av att genom ett smart och planerat sätt guida personalen så att butiksdriften fungerar. Lyckas med uppsatta mål, personalansvar/coachning, lönefrågor, beställning och rekrytering har mitt fokus varit.
Fördelar
Frihet under ansvar
Nackdelar
Mycket övertid
1 november 2016
Same location
säljare,inköp,lager (Nuvarande anställd) - Stockholm
Väldigt roligt och lärorikt. Man lär sig väldigt mycket och utvecklas som person
18 april 2020
Butiksmedarbetare (Nuvarande anställd) - Handen
Inte nog med att det var en väldigt härlig arbetsmiljö så fick jag även väldigt mycket utifrån det. En typisk arbetsdag var kunde vara att jag kommer in och arbetar 1-2 timmar tillsammans med en kollega tills hen slutar och sedan hade jag eget ansvar i butiken tills jag stängde. Jag lärde mig mycket om kassa arbete, hur man sköter om en butik och allmänt hur man bemöter kunder på bästa sätt. Den bästa delen var människorna man fick träffa på och det svåraste var t.ex under julperioden då det var proppfullt i butiken.
Verifierad profil
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Flying Tiger Copenhagen. Vår community är redo att svara.
3,3
3,2