FeelGood

Recensioner från anställda på FeelGood

Bra chefer och team ledare. Tar väl hand om sin personal och skapar en underbar, positiv, stöttande och omhändertagande atmosfär. Dom jobbar även för att alla ska trivas och jag stortrivs hos dom.
Lärorika år med många kundmöten med chefer, HR och medarbetare.
Hej, Mitt namn är Arturo och jag är en 28-årig examinerad finansstudent från Södertörns Högskola. Mitt senaste anställning har varit som ekonomiassistent på huvudkontoret hos Feelgood men jag känner att jag behöver mer kvalificerade arbetsuppgifter därför har jag valt att söka mig vidare till nyare utmaningar. Jag har även praktiserat som ekonomiassistent på Educomp Redovisning Som person är jag väldigt driven och målmedveten och ett kvitto på det är byggföretaget som jag själv öppnat och drivit sedan fem år tillbaka. Jag lär väldigt snabbt nya arbetsuppgifter och letar ständigt efter förbättringar. Jag älskar prioritera och älskar att skapa bra stämning i gruppen. Mina främsta egenskaper är att jag är social, ambitiös och optimistisk. Jag motiveras av att lösa problem och drivs av att se framgång i mitt arbete. Samarbete med andra är ytterligare en faktor som motiverar mig då jag anser att ett gott samarbete kan leda längre än vad ett självständigt arbete kan. I tidigare yrkesroller har jag främst erfarenhet inom byggservice, där jag mestadels haft ledande roller. Jag har en god ledarförmåga, då det faller sig naturligt för mig då jag har god integritet och utstrålar hög grad av självsäkerhet. Jag hoppas att jag fångade ert intresse och att vi kan pratas vid mer på en eventuell intervju! Vänligen Arturo Montoya 070 445 15 60
Se fler recensioner av FeelGood