Recensioner från anställda på Esprit

Sådär

21 augusti 2017
Trevliga kunder men chefer som inte tar tag i saker och stöttar inte sin personal
7 september 2018
Samma rollSamma plats
Säljare (Tidigare anställd) - Stockholm
För lite personal som utnyttjas tills maximum. Man får jobba aldelles för många dagar i rad (10-12 ibland), för många timmar om dagen som man inte får OB för. Arbete i otroligt högt tempo, inga förmåner. Firman organiserar inte ens julbord. Man blir väldigt besviken när man börjar att jobba där. Kan inte rekommendera.
Fördelar
50% på personalköp
Nackdelar
inga förmåner, hög tempo, enorm arbetsbelastning etc
20 november 2014
Butiksbiträde (Tidigare anställd) - Stockholm
Under tiden som jag arbetade på Esprit så lärde jag mig mycket om hur man levererar på bästa sätt så att både kunden och företaget är nöjda.
Jag och mina kollegor kom väldigt bra överens och trivdes väldigt bra på jobbet.
31 augusti 2017
Butiksbiträde (Tidigare anställd) - Kristianstad
Esprit var en väldigt välkomnande och trygg arbetsplats. En typisk arbetsdag kunde se ut som så att jag började med att dammsuga butiken, starta kassan och öppna. Sedan ta emot, packa upp och registrera varuleveranser. Hos Esprit är goda kundrelationer nyckeln till försäljning, därför var det viktigt att hälsa på samtliga kunder och bemöta dessa på ett trevligt och genuint sätt.