Espresso House
Recensioner från anställda på Espresso House

11 mars 2020
Espresso House Jag arbetade under ungefär ett år och jobbade deltid (helger och sena vardagar). Jag trivdes mycket bra där. Människor bemötte mig väl och tog sig an mina åsikter och hjälpte mig med att utvecklas på min arbetsplats. Jag kände mig trygg på min arbetsplats och kände att om jag hade något problem visste jag vem jag skulle vända mig till. Det blir lätt stressigt när man arbetar på Espresso House.
Fördelar
Du lär känna oerhört mycket nya människor och lär dig mer om sa
Nackdelar
Det är ett tufft arbete och gäller att man håller sig lugn
11 maj 2020
Host (Nuvarande anställd) - Löddeköpinge
Jag har jobbat på espresso house nu i 9 månader och tycker det är en mycket bra arbetsplats! För mig som är 14 år och redan börjat jobba så tycker jag att min lön är mycket bra! Jag har lärt mig mycket som exempelvis olika drycker. Mitt arbete stör inte min tid att plugga efter skolan eller på helger. Man tjänar många nya vänner! Det kan dock bli lite stressigt ibland när man har mycket kunder. Övrigt så tycker jag detta är en bra plats att jobba på!
14 januari 2020
Host (Nuvarande anställd) - Malmö
Det är bra kollegor men arbetsgivaren är inte så bra.
1 december 2020
Barista (Tidigare anställd) - Uppsala
Bra kollegor och chef. De finnas alltid förtroende för dig som individ men även förtroende att prata med någon!
Fördelar
Alltid kul på jobbet
Nackdelar
Kan vara stressigt
  1. Ett bra jobb med mycket att lära sig. Du lär känna nya människor och får hjälp om du behöver