Ersta Diakoni
Se alla Ersta Diakoni omdömen

Ersta Diakoni

Recensioner från anställda på Ersta Diakoni

Fritt arbete med fina kunniga kollegor

Börjar tidigt då jag arbetade främst dagtid. Genomgång av scheman-hämta ut nycklar o bilnyckel. Därefter åker man iväg till kund där man gav medicin, duschade o tvättade på fm var vanligt. Sätta på stödstrumpor. Vid 1030-tid hämta o lämna ut matlådor. Em skulle man ge em mål , ta hand om tvätt, städa handla t.ex Sedan ingick förstås dubbelbemanning m kollegor vissa dagar.

Fördelar

Äta bra mat på servicehuset vi arbetade vid!

Nackdelar

Timvikarie-jobbade stundtals för mycket dubbelpass!

Stressig

Stressig , mycket fokus på ekonomi , Lyfts inte visa yrkesrollen. Brister på kompetens bland annat hos medarbetarna. Följs inte alltid kvalitetsledningssystwm . Interna föreläsningar bör finnas vad det gäller kvalitet för att uppnå uppsatta mål. Brister vad det gäller rätta arbetsverktyg. Års hjulen som jag är van att arbeta med var främmande på denna arbetsplatsen. Stor chef bytet b. a i ledningen. Det finns flera anställda som har titten som gruppchef men i grunden saknar de både adekvatutbildning, kompetens och erfarenhet .

Fördelar

Nackdelar

Stressig, brister i återkoppling

Kan bli bättre...

Dåligt ledarskap, släcker kortsiktiga bränder. Saknar konstruktiva förslag. Ej lyhörda för vad personalen säger. Rörigt vid skiftbyte. Bra kollegor som ställer upp för varandra.

Trevlig

Ersta Diakoni en väldig engagerat förretag med sin personal . De ofta erbjuder personal att utbilda och bygga sitt karriär

Fördelar

Hälså vård

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Ersta Diakoni. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

3.3

• Ersta Diakoni
  • Fritt arbete med fina kunniga kollegor