Recensioner från anställda på Ericsson i Linköping

Jag har bara arbetat inom team och det har varit riktigt kul, fantastiska medarbetare som alla försöker göra sitt bästa varje dag. Det lokala ledarskapet i Linköping är drivande men ibland lite förvirrande. Ibland stöter man på långsamma processer och komplexitetsproblem på grund av system/applikationer som ska samarbeta med varandra. Löneutvecklingen har varit bra, mina linjechefer har altid varit lyhörda och måna om man att ge mig möjligheter till att anta nya utmaningar.
Fördelar
Rikskuponger, friskvårdsbidrag, benify
Spännande arbetsplats där det startades upp en lärande organisation där många skulle kunna mycket
Fördelar
Bra kollegor
Nackdelar
Lönenivån
Produktiv och rolig arbetsplats och socialt kontakt med arbetskamrater.
Fördelar
Social liv och rolig
Nackdelar
skift arbete
Ericsson var ett bra arbete. Jag började där som sommarvikarie sommaren 1997. Jag fick fast anställning 1 juni 1998. Jag trivdes bra med mina kollegor och min arbetsledare. Min arbetsledare var en väldigt enkel person och prata med. Mina arbetskamrater var väldigt trevliga och jag lärde mig väldigt mycket av dem. Jag var yngst på arbetet. På Ericsson fanns det så mycket olika arbetsuppgifter, det var allt från o montera telefoner, testa dem i olika maskiner och sedan paketera dem. Jag blev mini boss över min lina, där jag plockade fram material, fixade problem, ringde teknikern och tog emot om någon kollega hade något klagomål.