Effective Communication

Recensioner från anställda på Effective Communication

Hittade 74 recensioner som matchade sökningenVisa alla 80 recensioner

Grym arbetsplats!

Har aldrig haft ett så bra arbetsplats förut. Har fått lära mig så mycket på ett och samma ställe och känt att jag utvecklats så pass mycket. Tjänar bra, mår bra, har världens bästa kollegor! Skulle rekommendera alla att jobba på Effective!

Fördelar

Påverka min egna lön hela tiden

Nackdelar

Finns inga?

Bra arbetsplats!

Har aldrig trivs så mycket som jag gör på Effective. Har fått lära mig så mycket och får alltid det stödet som behövs av min teamledare. Det är alltid kul att komma till jobbet pågrund av kollegorna, att man kan kombinera att ha kul samtidigt som man tjänar pengar.

Bra arbetsplats!

Otroligt roligt att jobba på Effective, bra kollegor och bra sammanhållning. Rekommenderar starkt!

Fördelar

Roligt på jobbet

Nackdelar

långa dagar

Bra arbetsplats!

Otroligt bra arbetsplats där man får lära sig försäljning på riktigt. Tjänar mer pengar än jag någonsin gjort tidigare (och man behöver inte ens vara utbildad). Skulle verkligen rekommenderat Effective till alla som vill ha roligt på jobbet samtidigt som man tjänar väldigt bra!

Fördelar

Kollegorna

Roligt jobb

Det är väldigt krävande psykiskt när man får så mycket nej men man får vägledning i hur man ska hantera det, sen gör kollegorna allt så det blir mindre jobbigt och krävande. Så länge man har kul och försöker sitt bästa så brukar det funka! Älskar lokalen och alla människor som jobbar här

Fördelar

Kollegorna och gemenskapen

Toppen utbildning!

Fick gå en utbildning direkt vid start där jag fick lära mig alla grunder, förstod allt mycket mer ön vad jag gjorde tidigare på ett annat säljföretag som jag började på. Sköna kollegor som alltid hjälper till och bra coachning.Jobbat här nu i 2 månader och ser fram emot kommande året vart jag kan ta mig!

Fördelar

Utveckling

Nackdelar

Kallt i kontoret under vintern

Bra arbetsplats!

Otroligt bra arbetsplats, bra gemenskap, bra ledarskap & bra kollegor!

Roligt jobb!

Har lärt mig otroligt mycket här och älskar arbetsplatsen. Gemenskapen är verkligen på topp här!

Grym arbetsplats!

Har alltid lika roligt på jobbet. Att kunna kombinera att tjäna pengar + ha roligt, finns inget bättre!

Bra arbetsplats

Vi har alltid väldigt roligt på jobbet tillsammans med att vi tjänar bra med pengar.Kollegorna, TL's, ledning - allt är guld!

Bra gemenskap

Roligt företag med bra kollegor, bra ledare. Dom gör verkligen sitt bästa för att alla ska trivas så bra som möjligt!

Fördelar

Gemenskapen/kollegorna

Trevlig arbetsplats!

Otroligt bra arbetsplats där man får lära sig allt inom försäljning. Trevliga kollegor och väldigt roligt jobb allmänt.

Roligt jobb

Jobbet i sig är otroligt utvecklande, men det som gör det så kul är alla kollegor, arbetsplatsen i sig samt att man alltid får hjälp att nå sina mål!

Bra arbetsplats!

Härliga kollegor, roligt jobb, bra teamledare & ledning! Rekommenderar Effective till alla som är nya i branschen.

Fördelar

Kollegorna

Nackdelar

Sena mornar

Rekommenderar starkt Effective

Jag började som säljare på deras ingångsprojekt (svenska postkodlotteriet) och har suttit där i 2 månader nu. Har fått all hjälp jag behövt och försöker hela tiden jobba mig uppåt, skillnaden från början till nu är att jag är mycket mer självsäker och vet vart jag vill. Har satt upp mål och jobbar mot dom, mina teamledare hjälper mig otroligt mycket men även kollegorna. Det har blivit som en andra familj och jag uppskattar Effective otroligt mycket!

Skön arbetsplats

Älskar kollegorna, alla aktiviteter vi gör tillsammans och alla ledare som alltid hjälper till! Rekommenderar starkt att jobba på Effective

Otrolig arbetsplats!

Började min resa på Effective med en utbildning på deras startprojekt. Har sedan dess bytt projekt 2 gånger och sitter nu på Telia där jag jobbar med varmkundsförsäljning.Har ett så skönt gäng kollegor, TL som alltid finns där samt alla runt omkring gör att detta blir en så rolig arbetsplats. Man har aldrig ångest över att gå till jobbet utan det är snarare kul! Tacksam över min arbetsplats, skulle varmt rekommendera den till alla speciellt om du är ny inom försäljning :)

Fördelar

Alla kollegor, aw's, galor

Roligt jobb

Världens bästa arbetsplats! Kontoret är fantastiskt, kollegorna är som familj och ledningen hör en alltid.

Rolig arbetsplats

Har alltid jätte kul på jobbet samtidigt som man tjänar bra med pengar.

Lärorikt

Har fått lära mig så otroligt mycket på Effective, både om mig själv som person men också som säljare. Var väldigt blyg och tillbaka dragen i början men har nu öppnat upp mig otroligt mycket och skäms aldrig för att säga något, eller prata med någon. Försäljning är så mycket mer än att bara sälja en produkt. Så samtidigt som man får lära sig allt inom just sälj så har vi otroligt roligt på jobbet samtidigt som vi tjänar pengar. Finns ingen bättre kombination! Roligt + tjäna pengar + utvecklas.

Roligt jobb

Var på intervju på Effective för ca 3 månader sedan. Den var inte så stel som jag tidigare tyckt på andra företag så tummen upp för det.Fick komma på utbildning, började på startprojektet Svenska Postkodlotteriet där jag fick en full utbildning av min teamledare. Nu sitter jag på Cmore och säljer streamingtjänsten, aldrig tjänat så bra som jag gör idag, aldrig jobbat på en så rolig arbetsplats. Har fått nya kollegor som blivit mina vänner, uppskattar verkligen Effective och skulle rekommendera alla att söka hit!

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Effective Communication. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

Jämför Effective Communication med

Recensioner av Effective Communication efter plats