DOTE
Se alla DOTE omdömen

DOTE

Recensioner från anställda på DOTE

aktivitetsfyllt och trevlig arbetsmiljö

Jag har ännu inte varit länge men har redan från det jag upplevt kunnat urskilja en oerhört trevlig arbetsmiljö. Folk är väldigt sociala utanför arbetet och tvekar inte heller att fråga varandra konkreta frågor under samtalen. Det är även en väldigt aktiv arbetsplats och man känner sig inte rastlös osv.

Fördelar

trevlig arbetsmiljö, aktivt, gratis kaffe etc, roliga aktiviteter när man inte jobbar

Nackdelar

Mycket innan anställlning, däremot högst relevant

Börja på Dote om du vill lära dig försäljning!

Jag har jobbat på Dote i 8 månader nu och jag har aldrig tidigare varit på en så lärorik och rolig arbetsplats med en så bra sammanhållning. Jag har växt ordentligt som person och har blivit en grym säljare.

Fördelar

Bonussystem, Provision, kollektivavtal

Nackdelar

Delvis stressigt på ett bra sätt

Utvecklande och rolig arbetsmiljö

Jag har jobbat på Dote i snart ett år. Under min tid på företaget har jag fått lära mig otroligt mycket. Som anställd får man de förutsättningar som krävs för att lyckas, både i form av utbildning och coachning. Det finns även mycket roliga aktiviter och tävlingar som håller energin och motivationen uppe! Man utvecklas hela tiden och lär sig något nytt i princip varje dag. Man får hela tiden feedback och tips så att man ska kunna göra ännu bättre ifrån sig. Här stöttar vi varandra, ett företag med samma trygghet och familjära känsla som på Dote går nog inte att hitta. Genom Dote har jag lärt känna fantastiska människor och dessutom skapat värdefulla kontakter som kommer gynna mig i framtiden. De som klagar på lönen borde inte jobba inom sälj. Är man driven och vill lyckas så kommer man tjäna bra. Presterar man bra så kommer det även att uppmärksammas av ledningen. Är du ny i arbetslivet eller bara vill komma till en grym arbetsplats, rekommenderar jag Dote helhjärtat!

Produktiv

Arbetsmiljön på Dote är produktiv och det är hela tiden högt tempo.

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos DOTE. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

Jämför DOTE med

Läs mer om DOTE på populära orter

• DOTE
  • aktivitetsfyllt och trevlig arbetsmiljö