DOTE
Se alla DOTE omdömen

DOTE

Recensioner från anställda på DOTE

framgångsrik pch roplig

just nu är det min första dag på jobbet, så jag vet ej så mycket men jag har lärt mig en del från grunderna och jag tycker att dote spm företag pch arbetsplats är jätte bra för individen att utvecklas pch ha ett bra sammarbets arbete.

Fördelar

bra grundutbildning

Nackdelar

inget jag ser just nu

Produktiv och rolig arbetsmiljö

Produktivt arbete med trevliga kollegor. Roliga aktiviteter på raster, frukost erbjuds på måndagar.

Fördelar

Roliga aktiviteter på raster

Nackdelar

Mycket stillasittande

Produktiv miljö

Den perfekta rollen för dig som vill utveckla dina kunskaper inom säljbranschen. Jag har jobbat i 2,5 år och har vunnit priser och fått diplom för min prestation.

Fördelar

Frukost, tävlingar, motivation, priser

Nackdelar

Delvis stressigt som på vilket jobb som helst

Utvecklande och rolig arbetsmiljö

Jag har jobbat på Dote i snart ett år. Under min tid på företaget har jag fått lära mig otroligt mycket. Som anställd får man de förutsättningar som krävs för att lyckas, både i form av utbildning och coachning. Det finns även mycket roliga aktiviter och tävlingar som håller energin och motivationen uppe! Man utvecklas hela tiden och lär sig något nytt i princip varje dag. Man får hela tiden feedback och tips så att man ska kunna göra ännu bättre ifrån sig. Här stöttar vi varandra, ett företag med samma trygghet och familjära känsla som på Dote går nog inte att hitta. Genom Dote har jag lärt känna fantastiska människor och dessutom skapat värdefulla kontakter som kommer gynna mig i framtiden. De som klagar på lönen borde inte jobba inom sälj. Är man driven och vill lyckas så kommer man tjäna bra. Presterar man bra så kommer det även att uppmärksammas av ledningen. Är du ny i arbetslivet eller bara vill komma till en grym arbetsplats, rekommenderar jag Dote helhjärtat!

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos DOTE. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

Jämför DOTE med

Läs mer om DOTE på populära orter

• DOTE
  • framgångsrik pch roplig
Berätta hur vi kan förbättra den här sidan
Vad skulle du vilja lägga till eller ändra?