Recensioner från anställda på DHL

arbetslivet

8 april 2019
Jag är en social 35 årig kille som vill få andra att trivas. Service är jag en fena på, jag är väldigt flexibel och lösningsorienterad. Snabblärd och trivs som bäst när jag kan hjälpa andra människor.
I mina tidigare jobb har jag arbetat som ledare i både grupp och ensamt arbete och därmed har detta gett mig mycket goda kunskaper om ledarskap och tålamod som dessutom hjälpt mig att vara anpassningsbar. Av tidigare erfarenheter har jag varit mycket flexibel, professionell och noggrann med mitt arbete. Att få nu en möjlighet där jag kan få nya erfarenheter samt kunskaper ger mig stor glädje.

Eftersom jag är mycket intresserad av att få jobba hos er ser jag fram emot att höra ifrån er så jag får en möjlighet att berätta mer om mig själv. Jag söker med stort nöje till denna tjänst.
27 maj 2020
Paketerare (Tidigare anställd) - Uppsala
Att jobba i DHL ger stor möjlighet att träffa nya människor, lära sig arbeta i snabb takt och tillbringa en god tid med andra. Det ger stort ansvar att alla paket når sina ägare i god tid och i gott skick.
Fördelar
Goda vänner, arbetsmiljon, känslan och mycket rörelse.
Nackdelar
Arbeta på kvällarna, men förutom det, inget
1 maj 2020
Truckförare/Lagerarbetare (Tidigare anställd) - Rosersberg
Den var acceptabel. Den var stressig och hög tempo.
24 januari 2020
warehouse worker (Nuvarande anställd) - Jönköping
I like the process to report the everyday activity to the supervisor about productivity.This is most best thing about DHL.