CWS-boco International GmbH
Recensioner från anställda på CWS-boco International GmbH

klok

8 mars 2019
jag är nogrant,flexible,aktive, hjälpsam och rolig
12 juli 2014
Samordnare (Tidigare anställd) - Södra Sandby
Det första jag gör när jag kommer till jobb är att kolla så att alla beställningar till våra chaufförers första tur är klar. När jag gjort det plockar jag fram morgondagens beställningar, ser till så att produktionspersonalen får fram de gods som behövs, dvs, påslakan, örngott, frotté, dukar, servetter, kökshanddukar, kökskläder osv. Det är ett väldigt omfattande jobb och man måste verkligen ha många bollar i luften samtidigt. När en beställning är färdigpackad ser jag till att den hamnar på rätt plats så att chauffören vet precis vart den är. Jag har lärt mig att jobba under extrem stress och att tänka ett steg längre i allt jag gör.
23 juli 2018
Fick packa, sortera, räkna tvätt m.m (Tidigare anställd) - Arlandastad, Märsta
Det var kul att jobba i CWS-Boco och jag lärde mig jätte mycket. Där finns flera maskiner och jag tycker att det är ganska spännande att jobba med maskinerna. Medarbetarna var snälla och vänliga och vi hjälpte varandra. Den bästa delen av jobbet var att jobba med andra men jobba självständig också gick bra.
Fördelar
Gratis te och kaffe för personal.
Nackdelar
21 januari 2017
Tvätteriarbettare (Tidigare anställd) - Arlandstad
Arbetet var väldigt roligt och krävande på god fysik. trivdes bra med det intensiva arbetsmiljön. bästa delen av jobbet var att man alltid hade något att göra.
Fördelar
Hade alltid något att göra
Nackdelar
Arbetskamraterna kan vara lite luriga.