Cubus recensioner av medarbetare

Hittade 12 recensioner som matchade sökningen Se alla 25 recensionerna
Sortera efter: Hjälpsamhet | Betyg | Datum
Produktiv arbetsplats
Semestervikariat (Tidigare anställd) –  Norrköping29 augusti 2018
Rolig arbetsplats med fokus på kunder och sälj. Se till att butiken ser inbjudande ut.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 2Nej 2Rapportera
Trevlig med köpcentra
Säljare (Tidigare anställd) –  Helsingborg5 juni 2018
Väldigt varierande jobb. Aldrig stillasittande. Otroligt många olika möten med kunder både positivt och negativt
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 5Nej 2Rapportera
Mitt jobb på Cubus
Butiksbiträde (Nuvarande anställd) –  Mall of Scandinavia28 januari 2018
Hej
Ville berätta lite om hur min dag ser ut på nuvarande arbets plats.
Jag jobbar olika skift, vilket jag tycker passar mig bra då jag gillar variation.
Mornarna är väldigt effektiva då man laddar upp för hela dagens försäljning, resten av dagen handlar det mest om att göra det vi är bäst på, ge bra service till kunderna och göra så att butiken skiner .
Högt tempo och stress tålighet krävs för här går det i ett, men tillsammans med mina kollegor så peppar vi varandra till att uppnå målen vi satt för dagen .

Sammanfattningsvis har Cubus berikat mig med vänner för livet men nu är jag redo för nya utmaningar som jag hoppas kan bli hos just er för att jag alltid har haft ett stort intresse av att resa och träffa nya människor .
Rolig arbetsmiljö
Dekoratör (Nuvarande anställd) –  Stockholms Län23 maj 2017
Jag tycker det är riktigt kul å lärorikt att jobba på Cubus. Men nu är det dags att prova någonting annat.
Fördelar
Bonus
Arbetsplatskultur
produktiv, lärde mig mycket om försäljning och kundbemötande.
Säljare (Tidigare anställd) –  Landskrona8 maj 2017
En typisk artbetsdag på CUBUS bestod av varomottagning, kassahantering, skyltning och försäljning. Jag lärde mig alla dessa arbetsuppgifter under min tid som säljare där. Ledningen av butiken var bra och jag kände att vi hade ett bra samarbete mellan personalen . Mina arbetskollegor var trevliga och jag lärde mig jättemycket av dem. Den svåraste delen av jobbet var nog att det fanns stort press på en som säljare att sälja och klara budgeten. Den bästa delen av jobbet var att det var smidigt att ta sig dit, lönen var bra, jag fick jobba när jag ville och kunde och jag lärde mig mycket om försäljning/kundbemötande.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 8Nej 2Rapportera
Roligt, utvecklande
Butiksmedarbetare (Tidigare anställd) –  Stockholms Län5 april 2017
Roligt med försäljningsmål och tävlingar butiker emellan, men också individuellt!
Arbetsmiljö
Praktik Butiksbiträde (Nuvarande anställd) –  Uppsala, Gränbystaden31 mars 2017
En typisk dag på praktiken är att ta emot varor och larm och gallra. Hjälpa kunder och se till att butik ser bra ut. Jag har lärt mig lite kassa och lär mig fortfarande. Arbetskollegorna är mycket trevliga och roliga att jobba med. Det bästa med jobbet är att så klart få kunderna känna sig nöjda, är de nöjda är jag nöjd. Svåraste med jobbet är när arbetssysslorna tar slut.
Fördelar
10% rabbatt som anställd
Nackdelar
musiken
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 2Nej 2Rapportera
Rolig arbetsmiljö
Butikssäljare (Nuvarande anställd) –  Södertälje17 januari 2017
Toppen företag som värnar om ens anställda. Har alltid haft kul på jobbet. Aldrig en lugn stund och alltid något att göra i butiken eller på lager.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 27Nej 6Rapportera
Rolig arbetsdag
Säljare (Tidigare anställd) –  Linköping, E5 oktober 2014
Jag älskar att jobba med människor och kunna hjälpa dem. Mina arbetskamrater och chefer är hel underbara.
Det bästa är när jag som kan olika språk kan hjälpa kunderna på det språk de förstår. Det blir än sådan lättnad för både mig och kunden och de blir så glada. De brukar säga äntligen någon som kan syrianska eller arabiska.
Fördelar
Fri fika, personalrabatt.
Nackdelar
Ingen fast jobb.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 16Nej 12Rapportera
Arbetsplatskultur
Sammarbete och Individuellt arbete.
Butiksbiträde (Tidigare anställd) –  Malmö8 april 2014
Ett skönt gäng som är sammarbetsvilliga men som också klarar sig på egen hand. Man lär sig att hantera olika situationer då man träffar olika människor varje dag. Som ledare är det viktigt att lyssna på sina medarbetare och ta till sig av deras råd och idéer. Att fördela arbetsuppgifterna på ett rättvist sätt. Den svåraste delen av jobbet är nog när en kund lämnar butiken missnöjd. Den bästa delen är när man fått gjort så mycket som möjligt under dagen. Och givetvis är bra service till kunderna nr ett på listan.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 11Nej 5Rapportera
rolig och gemenskaphet
Butiksbiträde (Tidigare anställd) –  nygatan, linköping30 januari 2014
ett bra arbetsplats, fast jag inte var där länge nog, men jag upplevde en varm miljö och alla var trevliga och öppna för att berätta om arbetet eller om erfarenheter. Jag skulle kunna jobba med de hur länge som helst.
Fördelar
socialt arbetsmiljö
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 15Nej 7Rapportera

Se fler Cubus recensioner

Gör anspråk på denna företagssida

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Cubus. Vår community är redo att svara.

Ställ en fråga

3,9