Recensioner från anställda på COWI

En fantastisk arbetsplats, väldigt bra samarbete med alla medarbetare. Man lär sig massor med hjälp av medarbetarna,
Fördelar
trevlig arbetsplats
Nackdelar
inga direkt, ibland är det för lugn
Högt i tak och stora projekt. Mycket erfarenhet och personal som delar med sig.
Jag heter Saja Alkorgi och jag läser Piping engineer (Rörkonstruktör). Jag är en aktiv och positiv person som är jätte nyfiken på att lära mig branschen samt flexibel. Tar ansvar och engagerar mig i mitt arbete. Jag är noggrann och punktlig. Jag är elevrepresentant för klassen nu, det ger mig mer ansvar och mer kontakt med konsulterna i ledningsgruppen. Jag praktiserar på COWI och jag kör uppdraget med min handledare. Jag har fick kanske mycket erfarenhet nu på några veckor. Jag sökte på internet om ert företag och tycker att det låter spännande med ett ert färetag. Jag får en uppfattning att man lär sig mycket mer och hos er kan man få tillgång till små samt stora projekt och mer ansvar. Man kan prova på många olika saker. Sigma kommer passa mig perfekt eftersom ni har dessa kunskaper som jag letar efter. Det låter mer intressant för mig och tycker att ni har en underbar strategi med hög tillväxt. Jag vill utveckla mina kompetenser och förmågor genom att sommarjobba hos er. Jag är ambitiös tjej som aldrig ger upp när det gäller mina mål. Jag tycker det ska bli en riktig utmaning, och är så taggad att börja som sommarjobbare och se mitt drömjobb i verkligheten Jag har god erfarenhet inom arbetsmarknaden och har provat på många olika arbeten och är inte rädd för att prova på något nytt. Förhoppningsvis återkommer ni med svar angående min ansökan.
Fördelar
rättvis
Bra arbetsmiljö, internationell arb.plats, trevliga arbetskollegor
Tjusningen är när man får ihop ett bra lag med experter, specialister och generalister som uppfyller kundens behov.
Fördelar
Läget i City
Nackdelar
Det kan jag inte komma på några.
Se fler recensioner av COWI