Coromatic AB
Recensioner från anställda på Coromatic AB

Intressant arbetsplats

19 februari 2020
Den bästa arbetsplatsen jag har varit med om ! Jag har lärt mig och blivit utbildad ups-tekniker och ta eget ansvar när man möter och bokar servicar hos kunder. Frihet under ansvar där man sköter sina uppdrag helt och hållet. Jag hade en varierad tjänst där jag var teamleader, tekniker och gjorde mycket offerter till våra kunder. Ledningen har alltid varit bra. VD som startade Coromatic gick tyvärr bort men han satte standarden för Coromatic och det var fantastiskt. Nackdelen var att man hade jouren. Detta var inte ofta men det var en liten press när man hade den och den inkräktade lite på semestrar bla.
8 februari 2018
Ekonomiassistent (Tidigare anställd) - Bromma
Det är en konsult uppdrag för två mån. så det är kort men jag har lär och utvecklat mig jätte mycket genom ekonomiflödet. Jag sitter men en härligt team ingår med 3 personer och en av de var chef över oss och han är jätte trevlig människa och vi jobbar som en team. Den svåraste delen på jobbet är det finns mycket och göra varje dag utan paus och den som vara jätte jobbigt men ändå vi klarar sig när vi jobbar som en team. Bästa delen att de har en fanatiskt arbetsmiljö Tack, mvh // Jessica Manook
Fördelar
bra arbetsmiljö
Nackdelar