City Gross
Recensioner från anställda på City Gross

jobb på Citygross

8 december 2019
Att jobba i City Gross var utmanande och givande. Mötet med kunderna var den största utmaningen, men jag har lärt mig att man kommer långt med god vilja, tålamod och ett leende.
Similar reviews
1 augusti 2019
Same role
Jag skickade in en spontanansökan och två dagar senare ringer chefen och ber om en intervju. Det tog en dag till och jag var välkommen att börja snarast, som sommar personal.
Ursprungligen var min uppgift att vara i kassan och självscanningen.

Vilket jag stortrivs med.

Men sen blev det förfrågningar att vara i de andra avdelningarna också, vilket är jätte kul! Jag gillar att kunna lite om det mesta på min arbetsplats, just för att kunna vara flexibel och hoppa in vid behov.

I det syftet passar city gross Halmstad mig perfekt!

Det känns som att jag har fått en ärlig chans att få vara på flera ställen, vilket jag förstått att inte alla får eller blir tillfrågade om. Kanske är det mitt driv att skaffa nya utmaningar som triggar det, för det är verkligen utmaningar på många sätt i de flesta avdelningarna. Det behövs mycket viljestyrka, service, glatt humör, glimten i ögat, laganda och ärlighet såväl bland kunder som till kollegor! Har du inga muskler när du börjar, lär du få det snart hihi.

Tidsmässigt så har jag haft väldigt mycket timmar, både schemalagd och vakanta timmar att söka.

Kollegorna är super, en del mer ordning och reda en andra dock. Några mer hjälpsamma på att visa hur och vad man ska göra, vissa tror att man som ny redan vet hur det funkar just i den avdelningen, och då blir man lite stående med att själv få lösa uppgiften utan tips och råd... Utmaning förvisso, men på det stora hela så är alla trevliga och tillmötesgående.

Varierande tider, morgon-middag-kväll på veckans alla dagar, vilket är bra tycker jag.
Fördelar
Finnes en trevlig frukost att ta del av. Kul personal, och rolig arbetsplats.
29 april 2019
Roliga arbetskamrater...
Bra ledning

Finns alltid saker att göra så tiden känns meningsfull.
Fördelar
Procent på varje köp...
5 juni 2019
Same location
Det var en trevlig arbetsmiljö där man kunde komma överens med sina kollegor. Alla samarbetade och man blev bra bemött av alla. Jag brukade gå till lagret och placera alla de nya varorna i en pall som skulle köras ut och allt skulle läggas i sina platser efter datum.
Fördelar
Trevliga kollegor
Nackdelar
Det fanns inte varma kläder när man skulle stå och jobba i mejeriet
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos City Gross. Vår community är redo att svara.
3,3
3,1