City Gross

Recensioner från anställda som Säljare på City Gross

Väldigt stor butik
Stor butik där det tog lång tid att lära sig olika sakerna
Fördelar
Gratis parkering!
Nackdelar
Stora arbetsplats
Jag var trivs där
Jobbade på City gross i 5 år och även om jag trivdes med många av mina kollegor så var chefen hemsk.
Jobbade i början på mejeri, sen kolonial sen hamnade jag i kassalinjen.

Ett hårt jobb med otacksamma kunder och man fick inte ofta stöttning från ledningen, snarare tvärtom.

Hade en chef som tog in en fler gånger på kontoret och sa saker som en chef inte ska säga till sin anställda.

Han körde med tekniken jag kan inte sparka dig så jag bryter ner dig till du säger upp dig själv.

Sista samtalet så gav han mig en avhylning för något jag inte ens var ansvarig för (detta hände vid fler antal tillfällen). Då påpekade han också om att INGEN på stället tyckte om mig och alla kom in och klagade på mig så fort de fick chansen. Låt mig påpeka att jag var väl omtyckt av mina kollegor samt att vi umgicks många privat, många blev upprörda över det påståendet.

Han påpekade också att dom inte visste vad dom skulle göra med mig och var inte alls nöjda.

När jag föll i gråt glodde han bara på mig till jag själv fick fram orden var det något mer och han kallt svarade nej gå.

Det var också mycket favorisering från hans sida och särbehandling utav personalen.

En annan kollega fick gå pga att de tyckte att hon sprang för mycket från kassan. Hon hade chrons vilket de var mycket välmedvetna om.

Det som hände mig hände en annan tjej på jobbet. Men när hon ringde huvudkontoret fick hon ingen stöttning. Bara chefen som ringde upp och frågade vad fan hon höll på med
Fördelar
Trivs med kollegor
Nackdelar
Inte trivs med butikschefen
jag är snabb stark och pigg lär mig ganska snabbt och söker just nu jobb
alla min jobb jag har haft har varit helt okej men efter som jag flyttat söker jag nya jobb
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos City Gross. Vår community är redo att svara.
3,3
3,1