City Gross

Recensioner från anställda på City Gross i Värnamo

Värnamo2 recensioner
En arbetsdag såg aldrig den samma ut vilket för mig är positivt.
En vanlig dag började vi alltid med att fronta en timme innan frukost. Sedan fram till lunch var det varuplockning och sedan kassaarbete för det mesta efter lunch. Jag har lärt mig allt där från grunden då jag inte ens visste vad fronta var när jag började. Ledningen styrdes inte i butiken men min handledare var bra på att ta ett bra ledarskap dock var han iväg ganska så ofta. Arbetskollegorna var riktigt snälla, dem tog hand och hjälpte mig riktigt bra så jag kom igång med saker som jag inte förstod. Dem var roliga och kunde skämta och skratta mycket med dem så ingen dag var tråkig. Det svåraste var att lära sig kassan då det va så många olika koder man skulle komma ihåg, men när jag väl lärde mig dom så satt dom resten av tiden. Det bästa var att alla va så glada och att man verkligen lärde sig något utav jobbet och fick olika uppgifter från dag till dag.
Fördelar
Stort lunchrum så man kunde få va ifred om man kände för det, gratis frukost
Nackdelar
Så många olika personer som jobade där så det var bara ca 5 stycken som man kom riktigt nära
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos City Gross. Vår community är redo att svara.
3,3
3,1