City Gross

Recensioner från anställda på City Gross i Uppsala

En typisk arbetsdag är att man sitter i kassan och ger kunderna ett trevligt bemötande. Ibland kan det hända att personalen ute på golvet behöver hjälp och då hjälper man till där. Efter att man suttit i kassan ett tag så brukar man byta av med någon i självscanningen så man får röra på sig lite. Det är alltid saker att göra och man lär sig mycket inom kundbemötande och service.
Fördelar
Bra arbetstider
ledningen däremot. blev inte lyssnade på och många problem som uppstod men ingen tog tag i det. lätta arbetsuppgifter men vi fick inte övertid utan flex vilket inte heller levde upp till mina förväntningar och arbetsmoralen sjönk när man inte fick lön för mödan.
Fördelar
trevliga arbetskollegor
Nackdelar
ledningen
Roliga arbetskamrater och väldigt trivsam arbetsplats.
Fördelar
Massage
Nackdelar
daglig produktion med mycket kundkontakt mycket givande och utmanande arbetsuppgifter. Att skapa bättre och inspirerandearbetsmiljö och att kundvård i världsklass är lönande! Har stort förtroende för min ledning Har fantastiska kolleger och personal som förgyller min dag varje dag! Att få arga kunder till att bli nöjda och att de vill återkomma, det är också en av mina starkaste sidor att hjälpa våra kunder att känna sig välkomna och sedda hos oss. Den bästa delen är att få mitt team att nå de mål som vi tillsammans satt och leverera högsta kundvård, kvalitét och glädje till våra kunder!
Fördelar
Bra personal politik