City Gross

Recensioner från anställda på City Gross i Trelleborg

Trelleborg2 recensioner
Kommer i tid till mitt arbete ombytt o redo att börja mitt arbete.ser till så att jag har allt jag behöver för dagens arbetsuppgifter.Jag började med att jobba kvällar o helger och har sedan jobbat framåt.Har bytt chefer ungefär vart 6:e år och lärt mig att ta med det som har varit bra med chefer som jag haft och se framåt med ny chef, vilken inte alltid har varit så lätt! Men jag har lärt mig mycket av det!Mina kollegor är helt fantastiska vi är ett sammansvetsat team gamla som nya!Kan inte se att det finns något svårt med mitt jobb idag.Det bästa är kundkontakten!Variationen som jag har idag betyder mycket!
Fördelar
varierande arbetsuppgifter
Man kommer till sitt jobb där man trivs riktigt bra, alla dagar är inte likadana, beroe på vad som händer.

Jag har lärt mig, hur man pratar med kunder och det mesta inom kassan.

Att man kommer överens med sina arbetskamrater är riktigt viktigt, så att man trivs på jobb och kan göra ett bra jobb.

När kunderna är oförskämda, när man försöker förklara hur det ligger till om jag/dom har gjort något fel.

Kunder som är glada och positiva, det gör min dag.

Fördelar
Får gratis frukost
Nackdelar
Att vi i kassan, får mycket skit. När dom på golvet inte håller koll på sina avdelningar Priser/datum