City Gross

Recensioner från anställda på City Gross i Skara

Skara2 recensioner
beställer varor till min avdelning börjar jag med och sedan fyller jag på annonsvaror, sedan hjälper jag till och ta emot levererans, efter det så börjar jag plocka dagens varor i den mån av tid man har ifall dom behöver kassaarbete eller dylikt, ledningen tycker jag är bra och mina kollegor är jag jättenöjd med, det svåraste med jobbet är arbetstiderna, när man jobbar en del kväll och vill träna fotboll. Den bästa delen är att jobba ihop med mina kollegor det tycker jag är kul
Fördelar
bra kollegor
Nackdelar
arbetstiderna
Det är ett nöje att jobba som kassörska på City Gross i Skara. Matbutiken har alltid haft en bra ledning. Mina arbetskollegor är produktiva, trevliga, målmedvetna och lätta att jobba med.

Jag har lärt mig att alltid sätta kundens behov i fokus. Samt lösa problematik på ett enkelt och kreativt sätt för att få en återkommande nöjd kund. Kunden ska vara nöjd och glad efter sitt sista stopp i butiken hos oss i kassan. Jag har fått större förståelse för reklam och skyltning utav varor för ökad försäljning.

Det bästa med jobbet är att träffa alla kunder och rätta till eventuella fel i systemet för ett lyckat och trevligt besök i butiken. Även att samarbeta med alla kollegor under en fartfylld dag är en av dem roligaste sakerna.

Svåraste delen av jobbet måste vara de monotona rörelserna i kassan respektive i självscanningen. Jag hade föredragit ett jobb där jag även kan gå och plocka mer i butiken eller röra mig fritt beroende på jobb samt ha mer social tid med kunder.