City Gross

Recensioner från anställda på City Gross i Länna

Länna4 recensioner
rolig arbete med mycket kundbemötande. rolig, eftersom man fick uppdrag att uppfölja, samt komma med kreativa ideer som kunde gynna företaget, vilket är något jag tycker om att göra i min arbetsvardag,
Att ge service på bästa sätt.
Jag har lärt mig hur olika människor fungerar. Försökte få en bitter människa att le med min vänlighet, lyckades för det mesta med 50%.

Hade inte så mycket med ledningen att göra.

Arbetskollegor var många så det var bara att välja den man ville umgås med mer än de andra.

Svåra delen kunde vara att man var tvungen att ge bra service när man inte var på humör själv.

Den bästa delen var att inte ha något ansvar över vad alla andra gjorde.
Fördelar
Friskvård
Nackdelar
Jag kände mej trygg då jag jobbade där. Jag lärde mej mycket om stordrift.Cheferna var helt okay såsom mina kollegor. Det var svårt med resa till jobbet tur man hade bil.Få jobba med livsmedel och kunna få producera
Jag trivs bra med mina kollegor och min chef. Det är kul att sälja fisk och att ge kunden det lilla extra han saknar! Vi tillagar olika maträtter exempelvis fisk soppa, sallader, smörgåstårta,... och kalla såser som vi säljer i disken.
Vi är två som går om varandra och jobbar varannan helg.

Jag har lärt mig att hantera stressen, och vara glad och bemöta kunden med ett leende.