City Gross
Recensioner från anställda på City Gross

Trevlig arbetsmiljö

14 oktober 2013
En typisk arbetsdag på Citygross innebär att hjälpa kunder som handlar oss med bästa möjliga förmåga. Jag arbetar i kassan vilket betyder att jag förmodligen är det sista representativa ansikte som kunden ser innan de åker hem. Jag måste där göra ett bra intryck i hopp om att representera både min arbetsgivare "bemanningsföretag" och butiken Citygross.
Jag har lärt mig att smidigt hantera konflikter eller komplicerade situationer där kunden kanske klagar eller har frågor om varor. Det har också hänt att elektronik har strulat; vilket betyder att jag måste kunna lösa problem på ett snabbt och effektivt sätt.

Mina arbetskollegor är underbara och jag har inte haft någon negativ erfarenhet i det sociala samt professionella utbyte som sker på jobbet.

Den svåraste delen av jobbet är då kunder kan skapa konflikter, då håller jag mig alltid lugn och städad.

Den bästa delen av jobbet är den sociala aspekten. Jag älskar kundkontakt och att faktumet att jag har chansen att kunna ge mina kunder ett leende.

Citygross är också ett starkt varumärke som jag tror på. Det är lätt att sälja varor då det faktiskt är bra kvalitet och ett bra pris.
Fördelar
Trevlig personal och bra stämning på butiken
Nackdelar
Anställningsavtal bemanningsföretag
8 juni 2020
Samma rollSamma plats
Kassapersonal (Tidigare anställd) - Bromma
I början älskade jag att gå till jobbet fram till att jag jobbat i ungefär 1 år då min avdelningschef började vara på mig om att hon hört att jag inte gjorde mitt jobb, men i själva verket jobbade jag väldigt mycket.
22 mars 2020
Butiksbiträde (Nuvarande anställd) - Borås
Väldigt bra butik med numera väldigt bra chefer och styrning. ( har tack och lov försvunnit en del mindre bra chefer)
Man blir behandlad rättvist och butiksledningen tar alltid tag i eventuellt tjafs och löser problem snabbt. Butiken har alltid gått bra.

Kan verkligen rekommendera att söka till denna butiken.
15 februari 2019
Köttansvarige (Nuvarande anställd) - Bromma
Trevliga arbetskamrater. Bra lön. Okej chefer. Bra jobb
Fördelar
Bra frukost