City Gross
Recensioner från anställda på City Gross

Sammanfattning av City Gross

14 december 2013
En vanlig dag började vi alltid med att fronta en timme innan frukost. Sedan fram till lunch var det varuplockning och sedan kassaarbete för det mesta efter lunch. Jag har lärt mig allt där från grunden då jag inte ens visste vad fronta var när jag började. Ledningen styrdes inte i butiken men min handledare var bra på att ta ett bra ledarskap dock var han iväg ganska så ofta. Arbetskollegorna var riktigt snälla, dem tog hand och hjälpte mig riktigt bra så jag kom igång med saker som jag inte förstod. Dem var roliga och kunde skämta och skratta mycket med dem så ingen dag var tråkig. Det svåraste var att lära sig kassan då det va så många olika koder man skulle komma ihåg, men när jag väl lärde mig dom så satt dom resten av tiden. Det bästa var att alla va så glada och att man verkligen lärde sig något utav jobbet och fick olika uppgifter från dag till dag.
Fördelar
Stort lunchrum så man kunde få va ifred om man kände för det, gratis frukost
Nackdelar
Så många olika personer som jobade där så det var bara ca 5 stycken som man kom riktigt nära
Similar reviews
8 juni 2020
Same role
Kassapersonal (Tidigare anställd) - Bromma
I början älskade jag att gå till jobbet fram till att jag jobbat i ungefär 1 år då min avdelningschef började vara på mig om att hon hört att jag inte gjorde mitt jobb, men i själva verket jobbade jag väldigt mycket.
22 mars 2020
Same role
Butiksbiträde (Nuvarande anställd) - Borås
Väldigt bra butik med numera väldigt bra chefer och styrning. ( har tack och lov försvunnit en del mindre bra chefer)
Man blir behandlad rättvist och butiksledningen tar alltid tag i eventuellt tjafs och löser problem snabbt. Butiken har alltid gått bra.

Kan verkligen rekommendera att söka till denna butiken.
13 november 2019
Same location
Extra (Tidigare anställd) - Värnamo
En arbetsdag såg aldrig den samma ut vilket för mig är positivt.
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos City Gross. Vår community är redo att svara.
3,3
3,1