City Gross
Recensioner från anställda på City Gross

Roligt jobb med dålig kassachef

8 juni 2020
I början älskade jag att gå till jobbet fram till att jag jobbat i ungefär 1 år då min avdelningschef började vara på mig om att hon hört att jag inte gjorde mitt jobb, men i själva verket jobbade jag väldigt mycket.
Similar reviews
15 februari 2019
Same location
Köttansvarige (Nuvarande anställd) - Bromma
Trevliga arbetskamrater. Bra lön. Okej chefer. Bra jobb
Fördelar
Bra frukost
19 september 2018
Same location
Mejeriansvarig, frukt och grönt ansvarig (Tidigare anställd) - Bromma
Trivdes bra, utvecklades mycket osv. Bra lön för mycket slit.
Nackdelar
För lite personalrabatt eventuellt
14 oktober 2013
Same roleSame location
Kassapersonal (Nuvarande anställd) - Bromma, AB
En typisk arbetsdag på Citygross innebär att hjälpa kunder som handlar oss med bästa möjliga förmåga. Jag arbetar i kassan vilket betyder att jag förmodligen är det sista representativa ansikte som kunden ser innan de åker hem. Jag måste där göra ett bra intryck i hopp om att representera både min arbetsgivare "bemanningsföretag" och butiken Citygross.
Jag har lärt mig att smidigt hantera konflikter eller komplicerade situationer där kunden kanske klagar eller har frågor om varor. Det har också hänt att elektronik har strulat; vilket betyder att jag måste kunna lösa problem på ett snabbt och effektivt sätt.

Mina arbetskollegor är underbara och jag har inte haft någon negativ erfarenhet i det sociala samt professionella utbyte som sker på jobbet.

Den svåraste delen av jobbet är då kunder kan skapa konflikter, då håller jag mig alltid lugn och städad.

Den bästa delen av jobbet är den sociala aspekten. Jag älskar kundkontakt och att faktumet att jag har chansen att kunna ge mina kunder ett leende.

Citygross är också ett starkt varumärke som jag tror på. Det är lätt att sälja varor då det faktiskt är bra kvalitet och ett bra pris.
Fördelar
Trevlig personal och bra stämning på butiken
Nackdelar
Anställningsavtal bemanningsföretag
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos City Gross. Vår community är redo att svara.
3,3
3,1