City Gross
Recensioner från anställda på City Gross

produktiv och trevlig miljö

28 februari 2018
Förbereda kassorna till kassörskorna och plocka fram allt till förbutiken. Gör kassaredovissning och när vi öppnar så går jag igenom med kassörskorna vad dom ska göra t,e,x någon behöver hjälp på golvet städa kassorna. och jag är rast avlösare både i kassan och i förbutiken. Fyller på i kassorna om det börjar ta slut på mynt och där ingår självskanningskassorna.
Får hjälpa kunder och kassörskorna om det är några problem med pris och kontakta dom som hand om den varans fel och i bland behöver både kassörskorna i kassorna eller dom i förbutiken hjälp. Jag gör det mesta som behövs och det trivs jag jätte bra med.

Det svåraste kan väl vara i bland när flera kassörskor och förbutiken behöver hjälp. Men det är bara att ta det viktigaste först och be kassörskan eller kunden att jag kommer tillbaka när jag hjälp den första som bett om hjälp.

Den bästa delen är att man får ge service till kunderna och att man är ett trivsamt team på jobbet.

Man får en del som behöver berätta om sin privata problem och då måste vi kunna komma fram till vad jag kan hjälpa till med, för att det ska bli lättare att komma till jobbet, för det drabbar ju medarbetarna om det alltid är samma person som är hemma väldigt ofta
Fördelar
GRATIS KAFFE
Nackdelar
STÄMPELKLOCKAN FÖR LÅNGT I FRÅN fIKARUMMET
8 juni 2020
Kassapersonal (Tidigare anställd) - Bromma
I början älskade jag att gå till jobbet fram till att jag jobbat i ungefär 1 år då min avdelningschef började vara på mig om att hon hört att jag inte gjorde mitt jobb, men i själva verket jobbade jag väldigt mycket.
22 mars 2020
Butiksbiträde (Nuvarande anställd) - Borås
Väldigt bra butik med numera väldigt bra chefer och styrning. ( har tack och lov försvunnit en del mindre bra chefer)
Man blir behandlad rättvist och butiksledningen tar alltid tag i eventuellt tjafs och löser problem snabbt. Butiken har alltid gått bra.

Kan verkligen rekommendera att söka till denna butiken.
19 mars 2020
Butiksbiträde (Tidigare anställd) - Vällingby
tja kommer inte så mycket ihåg om citygross så ja..