City Gross
Recensioner från anställda på City Gross

Mitt arbete

30 april 2013
Dagen började med att räkna växelkassan, sen gå vidare till schemat och titta vilken kassa jag skulle sitta i och om jag hade avlösare just den dagen om inte så skrev jag upp mina raster och därefter gick jag till hänvisad kassa för att påbörja mitt arbetspass. Det förekom också städning och att jag fick hjälpa till på golvet med diverse uppgifter som tillhör. Genom att jobba i kassa har jag lärt mig att vara utåtriktad, bli kvitt min blyghet. Arbetskollegerna var underbara, vi hjälptes alltid åt om det skulle behövas, trivdes väldig bra i gruppen. Det fanns inget svårt med det jobbet tycker jag, alla hjälpte varandra helt enkelt. Det bästa var alla härligt underbara kunder ja alla även dem som bråkade i kassan med en, man fick dem att vända otrevligheten till trevlig genom att själv vara lugn och försäkrade kunden att jag löser problemet på bästa sätt och i den mån jag kan.
Fördelar
kollegor, kundkontakt
8 juni 2020
Kassapersonal (Tidigare anställd) - Bromma
I början älskade jag att gå till jobbet fram till att jag jobbat i ungefär 1 år då min avdelningschef började vara på mig om att hon hört att jag inte gjorde mitt jobb, men i själva verket jobbade jag väldigt mycket.
22 mars 2020
Butiksbiträde (Nuvarande anställd) - Borås
Väldigt bra butik med numera väldigt bra chefer och styrning. ( har tack och lov försvunnit en del mindre bra chefer) Man blir behandlad rättvist och butiksledningen tar alltid tag i eventuellt tjafs och löser problem snabbt. Butiken har alltid gått bra. Kan verkligen rekommendera att söka till denna butiken.
2 november 2018
Säljare (Tidigare anställd) - Hyllinge
Stor butik där det tog lång tid att lära sig olika sakerna
Fördelar
Gratis parkering!
Nackdelar
Stora arbetsplats