City Gross
Recensioner från anställda på City Gross

Blandad arbetsmiljö

19 oktober 2017
Olika uppgifter varje dag. Roligt och produktivt. Rolig miljö.
8 juni 2020
Kassapersonal (Tidigare anställd) - Bromma
I början älskade jag att gå till jobbet fram till att jag jobbat i ungefär 1 år då min avdelningschef började vara på mig om att hon hört att jag inte gjorde mitt jobb, men i själva verket jobbade jag väldigt mycket.
22 mars 2020
Butiksbiträde (Nuvarande anställd) - Borås
Väldigt bra butik med numera väldigt bra chefer och styrning. ( har tack och lov försvunnit en del mindre bra chefer)
Man blir behandlad rättvist och butiksledningen tar alltid tag i eventuellt tjafs och löser problem snabbt. Butiken har alltid gått bra.

Kan verkligen rekommendera att söka till denna butiken.
8 november 2013
Samma rollSamma plats
06 Butiksbiträde (Tidigare anställd) - Växjö, G
En typisk dag i city gross är varuplock och hjälpa kunder som är förvirrade vart varorna ligger osv. Sen var jag en all around i city gross pga min effektivitet på arbetet. Det jag har lärt mig är hur pass service inriktad och öppen man måste vara mot kunder samtidigt som du måste utföra ditt arbete. mina arbetskollegor har alltid varit nöjda och glada över mig och de ber alltid om min hjälp när de behöver hjälpe som mest pga att jag är både öppen och generös.
Det var inget svårt med jobbet, tycker att allt var riktigt lätt när man har vant sig med butiken i i några månader.
Fördelar
frukost buffé för 5kr gratis kaffe och dryck
Nackdelar
inget