City Gross
Recensioner från anställda på City Gross

arbetskollegorna var fantatsiska

21 januari 2020
ledningen däremot. blev inte lyssnade på och många problem som uppstod men ingen tog tag i det. lätta arbetsuppgifter men vi fick inte övertid utan flex vilket inte heller levde upp till mina förväntningar och arbetsmoralen sjönk när man inte fick lön för mödan.
Fördelar
trevliga arbetskollegor
Nackdelar
ledningen
9 augusti 2017
Medarbetare (Tidigare anställd) - Västerås
En typisk arbetsdag är fylld av olika uppgifter vilket ger en variation av rörelser och aktiviteter. Jag lärde mig att förbereda och fronta, hjälpa till i lagret och ta ut varor, hjälpa kunder med olika ärenden och se till att de blev nöjda. Den svåraste delen av jobbet var att man fick bestämma lunchtid själv och det var svårt för man kunde glömma bort att ta lunch, en annan sak var att veta vad som hände näst när jag var klar med mina uppgifter. Den bästa delen var att jag fick vara aktiv, kreativ och hjälpa andra människor vilket jag brinner för.
Fördelar
Gratis frukost
31 maj 2018
Anställd (Tidigare anställd) - Uppsala
Roliga arbetskamrater och väldigt trivsam arbetsplats.
Fördelar
Massage
Nackdelar
14 december 2017
Butiksmedarbetare (Tidigare anställd) - Uppsala
En typisk arbetsdag är att man sitter i kassan och ger kunderna ett trevligt bemötande. Ibland kan det hända att personalen ute på golvet behöver hjälp och då hjälper man till där. Efter att man suttit i kassan ett tag så brukar man byta av med någon i självscanningen så man får röra på sig lite. Det är alltid saker att göra och man lär sig mycket inom kundbemötande och service.
Fördelar
Bra arbetstider
  1. arbetskollegorna var fantatsiska