Recensioner från anställda på Circle K

Givande arbetsmiljö men stresstålighet krävs!

12 april 2018
En typisk arbetsdag är emellanåt stressig men också lugn under vissa perioder av dagen, men alltid mycket att göra eftersom rutinschemat är fullspäckat. Det var väldigt givande och gav mig förmågor såsom stresstålighet och breddade min sociala kapacitet, men gav mig även mycket skinn på näsan, eftersom vissa kunder kunde vara otrevliga eller flirtade mycket - fick lära mig att hantera detta med ett axelryck och ett milt bemötande, så länge jag inte kände mig hotad. Ledarskapet var bra, men hierarkin på arbetsplatsen är rätt svår att komma ifrån, precis som på många andra arbetsplatser. Det svåraste med jobbet var stressen och att memorisera rutiner, eftersom det var mycket att hålla i huvudet samtidigt. Det bästa var dock vänskaperna man får med sina kollegor!
19 november 2020
Butikssäljare (Nuvarande anställd) - Södertälje
En del av station chef är inte korrekt de vill sitta i kontoret mer a med halv tid på grund att de har utbildning
26 augusti 2020
Säljare (Nuvarande anställd) - Skåne Län
Stressigt och underbemannat, långa pass och korta raster. Många nya ideér från huvudkontoret som ej funkar i praktiken, vilket leder till irritation hos personalen. Stor personalomsättning. Bra kolleger, ställer alltid upp för varandra.
Fördelar
Rabatt på mat och drivmedel
Nackdelar
Korta raster, långa pass
14 april 2020
Säljare (Nuvarande anställd) - Göteborg
Det är väldigt roligt att träffa nya maniskor från hela världens hörn. Jobba med många olika arbets moment.
  1. Givande arbetsmiljö men stresstålighet krävs!