Cervera recensioner av medarbetare

Sortera efter: Hjälpsamhet | Betyg | Datum
Arbetsplatskultur
Passar den som vill jobba få timmar varje dag o mycket helger
Säljare (Nuvarande anställd) –  Stockholm22 september 2018
Bra produkter o butiksmiljö, duktiga o kunniga säljare.
Har infört ett schemasystem som innebär att alla säljare jobbar minst tre helger i månaden samt många korta pass i veckan (tex flera dagar med 3-4 timmars pass).
Max antal timmar för tillsvidareanställning är 30 men företaget räknar med att säljarna vill jobba fler timmar men slipper ha anställda på heltid.
Om man kritiserar systemet ombeds man att sluta, individuella behov tas inte hänsyn till (tex familjesituation).
Att jobba på Cervera idag passar ungdomar som tex pluggar och vill jobba mycket helger och korta pass varje dag. Har man familj, partner som är ledig helger eller behöver en fulltidslön är det bättre att välja annat företag.
Fördelar
Får trasiga saker ibland, trevliga säljkollegor
Nackdelar
Minimilön o villkor trots bra kompetens, svårt att nå ngn bonus
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 3NejRapportera
fantastisk arbetsplats
Butikschef (Tidigare anställd) –  Norrköping23 april 2017
Omväxlande arbetsuppgifter och många intressanta kundmöten. Mycket om produkterna som cervera har och en del nya saker inom ledning och försäljning. Fick även vara med och konstruera/aggera i en utbildningsapp. Ledningen var lyhörd och utvecklande med många bra idéer. Mina kollegor var de bästa jag haft! Vi kom varandra väldigt nära och vi stöttade verkligen varandra i vått o torrt. Att läsa av invecklade diagram och en del kundsituationer som inte ville lösa sig riktigt som man hade tänkt sig, men det ordnade sig alltid tillslut. Vår härliga stämning i arbetslaget!
Fördelar
Bonussystem samt personalrabatter
Nackdelar
snåla bonusar med krångliga regler
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 5NejRapportera
Trevligt och rolig praktik
Praktik (Tidigare anställd) –  Malmö, M30 oktober 2013
En typisk arbetsdag för mig var att plocka upp varor, prismärka, hjälpa till i kassan, slå in presenter, hjälpa kunderna med deras frågor m.m. Arbetskollegerna trivdes jag jätte bra med, kom överens med dom nästan direkt, den svåraste delen av jobbet var nog att hitta var allt stod. Den bästa delen var nog att stå i kassan och slå in presenter.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 5Nej 1Rapportera
Gör anspråk på denna företagssida

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Cervera. Vår community är redo att svara.

Ställ en fråga

4,3