Caverion

Recensioner från anställda på Caverion

Okej jag tycker en dålg dag på caverion är en bra dag,,.
Det bästa med jobbet att det var varierande arbetsuppgifter allt från brandlarm avstängning till att installera hyllor samt byta blandare
Ett bottennapp av grov kaliber. En toppstyrd ledning som bara håller sina favoriter under armarna och där resten av personalen blir bespottad och idiotförklarad. Ett psyke av kryptonit är ett måste för att klara att hantera dagen.
Fördelar
Semester
Nackdelar
En chef som får kim jong un att se ut som en skolflicka!
En av de sämsta arbetsgivare jag haft. Ingen ledning som funkar. Allt ifrågasätts man plockar ut för att kunna utföra sitt arbete.
Fördelar
Nackdelar
Allt
Jobbade i Ronneby och det var bland det sämsta jag varit med om. Har inte varit på någon caverion filial som fungerar som en arbetsplats ska. Usel ledning och ännu värre medarbetare
Fördelar
Gratis frukt på kontoret
Nackdelar
Allt
Caverion is een prima bedrijf qua arbeidsvoorwaarden maar heb sterk het gevoel om aan mijn lot te worden overgelaten. Ben hierdoor ook meer gedwongen dan ooit tevoren, om ons/mijzelf van werkopdrachten te voorzien. Daar staat tegenover dat ik het geweldig vind om zoveel vrijheid te hebben in werkplanering en uitvoering en in het onderhouden van klantkontakten. Aard van de werkzaamheden zijn over het algemeen vrij simpel, zou zelf liever meer geavanceerde werkzaamheden willen verichten met zwaardere verantwoording zoals laatst, het installeren van twee softstarters resp. 55 en 110KW en deze in de bestaande installatie intergreren, opstarten en testen.
Fördelar
vrijheid
Nackdelar
Ontbreken van management
Arbetstiderna 7-16, vilket innebar fysiskt underhållsarbete i form av att rengöra filter på SKF. Jag har fått ta del av en stark samarbetshållning, kommunikation och fysiskt krävande arbete vilket ledde till en stärkt psykiskt kapacitetsförmåga. Jag var ensam kvinna på arbetet vilket medförde en underordnad position för mig, som på ett sätt var sunt för att kunna stärka och bevisa mitt intresse för jobbet. Jag fick jobba lite hårdare, lite mer och bevisa ännu mer pga mitt kön för att förmedla att jag var på rätt plats. Den bästa delen av jobbet var kollegorna som är en viktig aspekt enligt mig angående jobbmiljö.
Hämta arbetsorder. planera dagen och utföra arbetet till kundens belåtenhet. lär sig mycket om både fastigheter och människors sätt att tänka och arbeta inom olika yrkesgrupper. Mina kolleger är ett glatt gäng,, visst finns det undantag! svåraste delen är nog att försöka vara alla tillags och att man ej hinner tillräckligt mycket på en dag pga mycket bil körning mellan ställena! Ansvarsfullt kan planera dagen själv för det mesta!
Se fler recensioner av Caverion